Élmény és vélemény | alapítva 2009-ben

Így jártam anyátokkal 7. évad

Vadász, vadász, te is így jártál..

2012. július 06. - emTV.hu

kritika.jpgReménykedem abban, hogy egyszer egy akadémiai kutatás feltárja: miért szeretik egyesek, ha szánt szándékkel szanaszét szívatják személyüket. Márpedig a HIMYM kitartó nézői (köztük én) e fenti népcsoportba tartoznak. Figyelem, a sorozatot magyarul követők számára szolid spoilerek is következnek!

himym7_1.jpgSzóval a készítők hét éve játszanak a nézők agyával, és a mocsadékok még élvezik is. Az évadnyitó és évadzáró részekkel keretbe foglalt esküvő vörösen virító lakmuszpapírként indikálta ezt. Előhúznak évadok óta elfeledett szálakat, exeket Ted számára, mogyorókrémmel átitatott vattacukor mézesmadzagot lengetnek rajongóik előtt. Hozzájuk képest a Lost írói márvány gerincű, egyenes emberek. Sokan leírták, de megteszem én is: a legjobb az lenne, ha Ted villámgyorsan rátalálna anyucira, és onnantól a közös kalandjaikat követnénk. Kíváncsi vagyok, meg merik-e húzni.

himym7_2.jpgEzek után a karaktereknek kellene a hátukon vinni a sorozatot, és hát.. Lily-t megpuhította a terhesség (bár a szüléses részek nagyon jók), beleszürkült az átlagba. Marshall-lal évek óta nem tudnak mit kezdeni az írók, Robin angol névrokonához (vörösbegy, többek között) hasonlóan ide-oda repked céltalanul. Ted a történetvezetés áldozata, nem lehet nem utálni ennyi bénázás, balfaszkodás után. Egyedül Barney tartja a frontot, főleg mert átsugárzik a képernyőn az, hogy Neil Patrick Harris mennyire zseniális színész.

Persze voltak szép pillanatok is az évadban, annak ellenére, hogy a sorozat egyensúlya a humor és a dráma között az utóbbi felé billent. Robin „Így Jártam Apátokkal” része felemelte és mélybe taszította az egyszeri nézőt, különleges élményt adva. És persze Barney is milyen nővel szeretné összekötni az életét, ha nem egy sztriptíz táncossal. Számos poén, jó ötlet is felvonult, kár hogy utóbbiakat a kezdetek óta „túlhasználják” egy részen belül.

himym7_3.jpgLehet mazochista vagyok, de a fentiek ellenére továbbra is kedvelem a sorozatot, csak felidegesít az írópáros ördögi játszmája. A hetedik évadra ezért 6.66/10-t adok. Aki nem vágta ki a tévéjét/monitorát hangos anyázás közepette az évadzáró utolsó pillanatai után, tartson velem a várhatóan utolsó, nyolcadik etapra. A többieknek viszlát, köszi a halakat, én megértem őket is.. Az évad magyar bemutatásáról nincs hír, szerintem a Comedy Central október magasságában fogja sugározni.

zzepg_v2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://emtv.blog.hu/api/trackback/id/tr504634524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása