Élmény és vélemény | alapítva 2009-ben

A TV2 brandezi sorait

Egy sajtótájékoztató margójára

2012. szeptember 26. - emTV.hu

kritika.jpgEgy kávéház egyik asztalanál üldögél Hacsek, amikor betoppan rég nem látott barátja, egy TV2-es logóval ellátott szatyorral a kezében.
- Jó napot Hacsek!
- Jó napot Sajókám. Látom bevásárolt.

- Jó napot Hacsek!
- Jó napot Sajókám. Látom bevásárolt.
- Dehogyis. Sajtótájékoztatón voltam.
- Ott vásárolt be?
- Most mondom hogy nem vásárolni voltam, hanem egy étteremben.
- Biztos valami nőügy mi Sajókám? - kacsingat Hacsek
- Dehogyis. Férfival voltam ott.
- Na hallja! Nem feltételeztem magáról, hogy két kapura játszik. Felesége mit szól hozzá?
- Kollégámmal voltunk.
- Na és mit tudott meg? Állítólag valami super dologra készülnek.
- Igen, egy új csatornájuk lesz SuperTV2 néven.
- Mikor indul?
- November másodikán.
- Szegények. Elmegyek majd a temetésre.
- Milyen temetésre?
- Ennek a szuper kettesnek a temetésére.
- Miért? Még el sem indult.
- Épp azért. Halva születni a legrosszabb.
- Miről beszél? Miért születne halva?
- November másodika az Halottak napja. Holtan születik szegény.
- Maga olyan hülye, mint Cristofel és Alekosz együtt. Inkább beszéljünk a Liptai Claudiáról meg a Tilláról.
- Haj.
- Milyen haj?
- Tillárom haj.
- Mindjárt szívgörcsöt kapok magától.
- Tudtam én, hogy mégiscsak nő van a dologban, csak meg akart vezetni engem. Meséljen maga vén kujon!
Ezen a Super kettesen lesz egy délelőtti műsor, amit majd ők fognak vezetni és exkluzív beszélgetések lesznek benne. Állítólag a sztárok olyan titkaikat is elmondják, amiket sehol máshol.
- Én már tudom is milyen témák lesznek. Szecsődi Karcsi mégsem akar nő lenni, vagy hogy Hien dédapja találta fel a vietnami strandpapucsot.
- Slussz. Téma befejezve mielőtt még a műsor címét is kitalálja nekem.
- Pedig tudom. Supermanők.
- Kész, ehhez nekem nincs idegem. Pincér hozzon nekem legyen szíves egy zöld teát. Le kell nyugtatnom magam mielőtt ez a ripacs teljesen felhúz agyilag.
- Miért nem kér segítséget egy szakembertől?
- Mert magára nincsen semmilyen gyógyszer. Amúgy kire gondolt?
- Arra a papra akit Indiából hoztak.
- Milyen papra maga elvetemült?
- Ne mondja hogy nem ismeri, hiszen az is TV2-s. Várjon hogy is hívják? Megvan! Józsi barát.
- Hacsek, maga alapból ekkora barom vagy gyakorolt mielőtt jöttem? Nem Józsi barát, hanem Joshi Bharat és már nem csak a TV2-n lesz hanem a FEM3-on is egy másik nagyon híres talk-show műsorvezetővel, az Erdélyi Mónikával.
- Akkor ez ilyen nemzetközi műsor lesz?
- Miből gondolja?
- Most mondta, hogy valami bige jön Erdélyből.
- Ó istenem, add meg nekem a bűnbocsánatot amiért mindjárt megfojtom ezt az állatot. Nincs magának valami dolga mondjuk Pécsett?
- Minek menjek oda? Majd Tvrtko feljön ha akar tőlem valamit Pécs.
- Én találkoztam vele most. Képzelje nem haragudott rám a cikkem miatt amiben „Sapkás lovag”-nak neveztem. - - Az a baj magával Hacsek, hogy nem olyan mint Ő. Magát hiába küldöm el a pokolba, nem megy el.
- Persze, mert nem érnék haza a Tényekre.
- Na látja, ezen könnyen lehet segíteni. Délután kettőkor megnézi a délutáni Tényeket és utána mehet a fenébe. De én azt se bánom, ha este hatkor nézi majd a szuper kettesen az elő- Tényeket. A lényeg hogy engem hagyjon békén.
- Mi lenne ha nem mennék sehova, hanem megőrizném a pozíciómat?
- Nem akarna egyszer első lenni mint az RTL?
- Miért?
- Mert akkor legalább egy hónapig nem látnám.
- Tudom én, hogy csak azért mondja, mert fél hogy a maga sztorijából is forgatókönyvet írnak! Mostanság nagyon népszerű ez az amatőr szereplős műfaj!
- Beszél itt marhaságokat! Én nem fogok szerepelni a Családi titkokban. Komolyan mondom, maga ugyanolyan fárasztó, mint az új napi sorozat címe, a Bűnök és szerelmek. Amikor meghallottam, majdnem padlót fogtam.
- Sajókám, én azt érzem maga nem kedvel engem.
- Nagyon jól látja Hacsek!
- Pedig milyen szép amikor együtt vagyunk Jóban-Rosszban!
- Mars ki!

komment.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://emtv.blog.hu/api/trackback/id/tr824803812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása