Élmény és vélemény | alapítva 2009-ben

Fiala János a SportKlubon tűnik fel

A kritikust barátnője is féltette Horti Gábortól

2014. november 18. - emTV.hu

sportklub.jpgA magyar televíziózás két fenegyereke, Horti Gábor és Fiala János mérik össze erejüket a SportKlub új műsorában, a Ki a Jani? című vitamagazinban. A nem éppen selymes modorú páros minden szerdán leül egymással, hogy kitárgyalják a sport világának fejleményeit.

Fiala Jánost többen is féltették új szerepétől, ám ő eddig sem volt ijedős típus. Barátnőm aggódott, azt mondta, hogy Hortival nem jövünk majd ki egymással, mert ő egy harsány, kemény alak. Ehhez képest igen barátságos volt, talán elő tudtam hívni egy olyan oldalát, amelyet eddig kevesen ismertek – mondta Fiala János. A rádiós, tévés műsorvezetőt, publicistát a lánya inkább a televíziózástól óvta. Azt kérdezte, hogy vajon most hány adás után rúgnak ki. Erre nem tudom a választ, de egyelőre határozottan szimpatikus a SportKlubos társaság – magyarázta Fiala, akit eddig inkább kritikai vénájáról, nem a sportszeretetéről ismertünk, pedig ebben a világban sem járatlan. Rövidtávfutóként versenyeztem egy ideig, aztán fociztam is, de megsérült a sarkam. Utána úsztam és az akkori, körúti lakásomhoz közeli Margitszigeten futottam, időnként ordítva, mert futás közben kikiabáltam magamból a szerelmi bánatot – mondta.

Fiala amúgy nézőként is aktív, fradista és napi szinten követi az eseményeket, igaz, kicsit más objektíven keresztül, mint egy hivatásos sportriporter. Nem akarok külön készülni, ebben a műsorban én leszek a kívülálló. Két dolog jellemzi az életemet, a dafkeség és a helykeresés. Előbbiről csak annyit, hogy eddig is szívesen vitáztam a sportújságírókkal, utóbbi pedig főleg a kíváncsiságból fakad – mondta Fiala János.

Horti Gábort már jól ismerik a SportKlub nézői, és a Beszólás sztárja azt ígéri, Fialával szemben sem fogja majd vissza magát. Izgalmas kihívás számomra az új műsor, kíváncsian várom milyen lesz együtt dolgozni a média egyik fenegyerekével. Róla köztudott, hogy mindenről megvan a saját véleménye, de így vagyok ezzel én is. Lehetséges, hogy kiderül: mégsem János a Jani – mondta nevetve a SportKlub műsorvezetője.

Ki a Jani? – szerdánként este fél nyolctól a SportKlub műsorán!

emTV.hu // Red Lemon Media

facebook.jpg

zzepg_fav.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://emtv.blog.hu/api/trackback/id/tr86913137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása