Élmény és vélemény | alapítva 2009-ben

Eladtak két Viasat-csatornát, a Sony lett a vevő

Az MTG további három csatornája nem része a megállapodásnak

2015. február 11. - emTV.hu

viasat3.jpgSony Pictures Television (SPT) Networks megegyezett a Modern Times Grouppal (MTG) a magyarországi Viasat3 és Viasat6 kereskedelmi csatornák, illetve a Viasat Play catch-up szolgáltatás megvásárlásáról. Az MTG további három csatornája nem része a megállapodásnak.

A két csatorna és az olnine catch-up szolgáltatás megvásárlásával az SPT Networks tovább bővíti magyarországi portfólióját, mely jelenleg az AXN, AXN White és AXN Black lineáris csatornákat, valamint az AXN Now és AXN Player digitális szolgáltatásokat tartalmazza. A tranzakciót a Gazdasági Versenyhivatal jóváhagyása után véglegesítik.

Lyle Stewart, az SPT Networks CEEMA alelnöke a portfólió bővítésével kapcsolatban elmondta: Ez a megállapodás egyértelműen megerősíti pozíciónkat a közép-európai piacon. Az idei évben kiemelt célunk tovább építeni csatornáink és digitális szolgálatásaink eddig elért sikereit.

John Rossiter, az SPT Networks CE ügyvezető igazgatója hozzátette: Ez a felvásárlás egy komoly mérföldkő azon célunk megvalósításában, hogy tovább növeljük közönségarányunkat Magyarországon és a régióban egyaránt, és erős márkanevekkel legyünk jelen a piacon. A Viasat csatornák jelentős nézőtáborral és minőségi műsorkínálattal rendelkeznek, így remekül kiegészítik portfóliónkat.

A hazai televíziós piacon a konszolidáció jelentheti az előrelépést a közepes méretű csatornáknak. A Viasat továbbra is egy nagyon erős brand, csatornái majdnem minden háztartásban elérhetők Magyarországon – mondta Szabó András, a Viasat Hungária Zrt. vezérigazgatója.

A felvásárlást követően az SPT Networks portfóliója 6,4%-os közönségarányra emelkedik a kereskedelmileg fontos 18-49 éves célcsoportban Magyarországon, ezzel a hazai piac negyedik legnagyobb kábel/műhold/többcsatornás szereplője lesz.

A Viasat3 kínálatában olyan sikerfilmek, közönségkedvenc sorozatok és saját gyártású produkciók szerepelnek, mint Az ördög Pradát visel, a Harry Potter sorozat filmjei, a Feketelista, vagy A SHIELD ügynökei. A csatorna különösen népszerű a 18-39 éves női célcsoport körében. A Viasat6 inkább a fiatal férfiakat célozza meg olyan népszerű filmekkel, akció- és vígjátéksorozatokkal, mint a Bates Motel, az Amerikai Horror Story, illetve a Fűrész-filmek. Mindkét csatorna elérhető a legtöbb magyarországi kábelszolgáltató kínálatában. A Viasat3 és a Viasat6 reklámidejét az Atmedia értékesíti.

Az MTG további három csatornája, a reklámoktól mentes Viasat Explore, Viasat History és Viasat Nature nem része a megállapodásnak, és a disztribúciós partnereken keresztül a jövőben is elérhetők lesznek a magyar nézők számára.

emTV.hu // MTI

facebook.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://emtv.blog.hu/api/trackback/id/tr617161131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása