Élmény és vélemény | alapítva 2009-ben

Mogács Dániel és Clint Eastwood a Comedy Centralon

Rohan(d)ó élet, zombik és standup-ismétlések a Magyar Agy Napján

2015. március 13. - emTV.hu

cc.jpgMárcius 15-én újra lesz Magyar Agy Napja, így a Comedy Central megismétli a legjobb vagy legjobbnak tartott standupos műsorait; lesz Hajós András, Badár Sándor, Litkai Gergő, Szomszédnéni és Bödőcs Tibor. Végül jön Doktor Mogács és a Rohan(d)ó élet című önálló estje.

A magyarok forradalma előtt magyar poénokkal és zombikkal tiszteleg a Comedy Central. A humorcsatorna március 15-én ismét megrendezi a Magyar Agy Napját: kora délutántól minden a hazai humorról szól. Egymást váltják a standuposok produkciói, majd az este csúcspontján érkezik Mogács Dániel tévés premierje, a Rohan(d)ó élet című önálló est.

Hajós András nyitja a sort, majd jön Badár Sándor, Litkai Gergő, a Szomszédnéni odaát van című önálló est és Bödőcs Tibor a Böllérbalettel. Ahogy a fenti videóban is látszik, hogy Hajós András egy halott fejével labdázik, Tóth Szabolcs agyát egy rothadó alak zabálja fel, Litkait pedig lándzsával szúrják le. Tehát lesznek zombik is.

Kilenckor érkezik Mogács Dániel Rohan(d)ó élet című önálló estje. A műsorban olyan sztárvendégek lesznek, mint például Clint Eastwood.

"Három éve ezzel a darabbal tértem vissza a színházba, amit hihetetlenül élveztem. A Thália Színházban minden előadáson improvizáltam, bevontam a közönséget. Sok szépet kaptam ettől az előadástól, de most lemondok a Rohan(d)ó életről, hogy a Comedy Central a műsorára tűzhesse" – mondta Doktor Mogács.

Tehát Rohan(d)ó élet, zombik és standup-ismétlések a Magyar Agy Napján!

emTV.hu // Red Lemon Media

facebook.jpg

zzepg_fav.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://emtv.blog.hu/api/trackback/id/tr387264085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása