Élmény és vélemény | alapítva 2009-ben

Mi a közös Cinthya Dictatorban és Badár Sándorban?

Négy ország, nyolc szereplő – és kilenc híresség

2016. október 10. - emTV.hu

viasat3.jpgA Viasat3 új műsorában, a Flúgos Futamban nem csak jól összeszokott szerelmespárok küzdenek meg az ötmillió forintos fődíjért. A Magyarországon egyedülálló autós valóságshow-ban a hétköznapi szereplőket híres stopposok is elkísérik a négy országon át tartó kalandra.

der_heni.jpg

Az országokon átívelő road movie izgalmas feladatai Erdélyben kezdődnek majd, ahol Cinthya Dictator csatlakozik a csapathoz. A későbbi stopposok között lesz Pulai Imre kenus, Bárdosi Sándor birkózó és Kiss Gergő vízilabdázó, de Dér Heni és Eckü is feltűnnek majd. Egy-egy napra pedig útra kel majd Badár Sándor humorista, Voksán Virág lemezlovas és Gáspár Bea reality-show szereplő is.

A műsor tíz hete alatt a híres stopposok mindegyike egy-egy héten csatlakozik a versenyzőkhöz. Hogy ez megkönnyíti, vagy éppen megnehezíti a helyzetüket, az majd az adásból kiderül, de biztos, hogy érdekes jelenetekből nem lesz hiány.

Külön színfoltja a műsornak a két jól összeszokott műsorvezető, Winkler Róbert és Bazsó Gábor. A Viasat6-on futó Totalcar két arca most az eddigiektől teljesen eltérő formátumban kamatoztathatta tehetségét.

"Míg a Totalcarban én vagyok a műsor, a Flúgos Futam a versenyzőkről szól. Ennek ellenére hatalmas élmény volt látni egy ilyen nagy, mozgó produkciót. Dolgoztam már nagyszínpados műsorokban, láttam gigastúdiós produkciókat, a Totalcar is ment egy időben így, de ez teljesen más: harminc-negyven autó mozog együtt, mint egy raj muslinca. Nem is értem, a szerkesztők, meg a producer hogy nem bolondult meg néha" – mesélt élményeiről Winkler.

A Totalcar műsorvezetője azt is elárulta, volt olyan feladat, amit nem szívesen vállalt volna el. "Amikor rettenetes helyekről kellett leugraniuk a szereplőknek, örültem, hogy műsorvezetőnek, és nem játékosnak szerződtem. De még így is akadtak vicces pillanatok. Amikor az egyik párosnak például én fordítottam, Bea asszony pedig azt hitte, én vagyok a műsor tolmácsa.  Bár már látott elég Totalcart, de akkor még szőke hajam volt" – tette hozzá.

Flúgos Futam premier október 17-től, hétfőn 21:00-kor a Viasat3 műsorán!

emTV.hu // Eurolex // fotó: Szőke Richard / Viasat3

fb.jpg

zzepg.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://emtv.blog.hu/api/trackback/id/tr2711786151
süti beállítások módosítása