Élmény és vélemény | alapítva 2009-ben

Március végén indul a Készhelyzet második évada

Visszatér Hajós András műsora a Comedy Centralra

2017. március 02. - emTV.hu

comedy_central.jpgA műsor ezúttal is két blokkból áll, amelyekben egy-egy neves vendég néz szembe egy, az improvizációs képességeit kihívás elé állító feladattal. Rajta, na és persze az ösztönein múlik, hogyan mászik ki a slamasztikából. Érkezik többek között Kovács Patrícia, Anger Zsolt és Kamarás Iván is!

"A Készhelyzet tulajdonképpen egy jutalomjáték a számomra. Sem a jelenetek kialakításában, sem szerkesztőként nem veszek részt benne, csupán egy szórakoztató eleme vagyok a produkciónak. Különben is, ha megnyomnak rajtam egy gombot, bármikor képes vagyok standupolni" – árulta el a műsorvezető, aki bár az adások tematikáját előre ismerte, az adott szituációkkal ő is a felvételek során találkozott. "Ezt direkt így szerettem volna, hogy az én reakcióim is őszintébbek legyenek."

A improvizációs műsornak köszönhetően Kovács Patríciáról, Anger Zsoltról, valamint Kamarás Ivánról is megtudhatjuk, mennyire találják fel magukat, de, hogy Hajós András a három említett szereplőn kívül még pontosan kiket és milyen feladatokkal lep meg, egyelőre maradjon titok. Az viszont garantált, hogy több sztárt is új oldaláról ismerhetünk meg, hiszen a legváratlanabb dolgok történnek majd, sőt, még a házigazdát is érhetik meglepetések.

"Tavalyelőtt, az első évadban engem is berántott a stáb egy jelenetbe. Adtak rám egy bohócruhát és belöktek a színészek közé" – emlékezett vissza a televíziós, aki azt is elárulta, hogy azért szereti ezeket az improvizációs játékokat, mert kihívásnak tekinti őket. "Biztos vagyok benne, hogy valami turpisság most is készül, de állnom kell a sarat. Nem tudom, az idei évadban hol és mikor támadnak majd, de bátran állok elébe."

Készhelyzet II premier március 22-én, szerdán 21:30-kor a Comedy Central műsorán!

emTV.hu // Red Lemon Media // fb-fotó: Nánási Pál

fb.jpg

zzepg.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://emtv.blog.hu/api/trackback/id/tr2212306853
süti beállítások módosítása