Élmény és vélemény | alapítva 2009-ben

Szinkronosok vendégeskednek ma a Sláger TV-n

Náray Erika és Kautzky Armand Bódiéknál

2017. március 16. - emTV.hu

slagertv.jpgNáray Erika és Kautzky Armand vendégeskednek ma este Bódi Guszti és Margó zenés talkshow-jában, a Snóbliban. A két színművész versenyezni is fog, gyorsbeszélő képességüket teszik próbára, közben pedig a legemlékezetesebb szinkronos történeteik is terítékre kerülnek.

snobli_ne_ka.jpg

Bódi Margó és Guszti a Sláger TV-n futó zenés szórakoztató műsorukba, a Snóbliba hétről-hétre a magyar kulturális élet kiemelkedő személyiségeit hívják meg. Nem lesz ez másként ma este sem, amikor is Náray Erika és Kautzky Armand színészek lesznek az adás vendégei, akik a gyógyszerreklámok végén elhangzó "kockázatok és mellékhatások tekintetében..." kezdetű mondat kapcsán mérik össze gyorsbeszélő képességüket.

Náray Erika saját bevallása szerint régebben öt másodperc alatt hadarta el a szinte mindenkinek ismerősen csengő mondatot, de Armand még nála is gyorsabb volt hajdanán. "Három és fél másodperc alatt kellett érthetően elmondanom a szöveget, de aztán rájöttek, hogy ez így nagyon kapkodós, ezért hét másodpercre emelték az időt. Én viszont addigra annyira begyakoroltam, hogy ez nekem már lassú volt" – nosztalgiázott a színész, aki élete egyik első szerepéről is mesélt.

"Főiskolás koromban kaptam az első felkérést: három tekercsnyi szöveget kellett szinkronizálnom. Az egyik kedves osztálytársammal jól be is gyakoroltam a mondandót, mégis remegett kezem-lábam, annyira izgultam. Végül azonban kiderült, hogy tévedés történt és mégsem kell megcsinálnom a munkát. Egy világ omlott össze bennem, dolgavégezetlenül hazakullogtam, de életem első gázsiját azért megkaptam" – mesélte Kautzky Armand a Sláger TV-ben.

Náray Erikának is akadt a tarsolyában hasonlóan emlékezetes történet, amit meg is osztott Bódi Gusztiékkal. "Eddie Murphy Amerikába jöttem című filmjében egy gyönyörű lányt szinkronizáltam, akinek az egyik jelenetben kutya módjára kellett ugatnia. Kezdőként annyira zavarba jöttem ettől, hogy még a kezemről is folyt a víz. Egyenesen borzasztó élmény volt, több időt vett el ez a jelenet, mint a többi szöveg" – árulta el a színésznő, aki a szörnyű eseten ma már csak nevet.

Snóbli
március 16. csütörtök 21:00
Sláger TV

emTV.hu // GOOD PR SOLUTION

zzepg.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://emtv.blog.hu/api/trackback/id/tr2512342501
süti beállítások módosítása