Új igazolványod van és nem megy online?

2017. május 09. 18:00 - Ádám // emTV.hu

Feltöltőkártyás adategyeztetés e-személyivel a Telekomnál

telekom.jpgSzép lassan minden Domino előfizető kap egy SMS-t, hogy június 30-ig adategyeztetés céljából látogasson el egy erre a célra létrehozott weboldalra, avagy hívjon fel egy ingyenes telefonszámot, esetleg fáradjon be az ügyfélszolgálatra. Csakhogy sokaknak nem sikerül online, elmondjuk miért.

telekom_illusztracio.jpg

Az elektronikus hírközlésről szóló törvény, valamint az elektronikus hírközlési előfizetői szerződések részletes szabályairól szóló NMHH elnöki rendelet ez év eleji módosítása kötelezővé teszi, hogy a már meglévő, hanghívásra szolgáló feltöltőkártyás hívószámok előfizetőinek személyazonosságát a szolgáltatók ellenőrizzék.

Ennek legegyszerűbb módja, ha feltöltőkártyás Telekom előfizetőként ellátogatunk a telekom.hu/adategyeztetes weboldalra. Leszámítva, hogy az ingyenes telefonszámon általános a harminc percnyi várakozási idő, az online módon történő adategyeztetésért cserébe egy hétvégén át korlátlanul hívhatjuk a hálózaton belüli mobil- és vezetékes számokat.

Belépés után meg kell adni néhány személyes adatot, mint például nevünk, fényképes igazolványunk száma, illetve a születési időnket és a helyet. Utóbbival kapcsolatban fontos tudni, hogy amennyiben új, tehát e-személyink van, abban az esetben a születési helyünk mögé oda kell írnunk az országot is! Pont úgy, ahogy a személyi igazolványunkon is szerepel. Bár a régebbi kártya személyik esetében is szerepel az ország a születési hely mögött, de az új típusú esetén muszáj odaírnunk, máskülönben a rendszer hibát jelez.

Példának okáért amennyiben én Ferencvárosban születtem, azt kell beírnom, hogy Budapest 09 (Magyarország).

emTV.hu

komment

A bejegyzés trackback címe:

http://emtv.blog.hu/api/trackback/id/tr5412493659