Élmény és vélemény | alapítva 2009-ben

Ősszel folytatódik a Tömény történelem

Fluor Tomi Sissivel sörözött a VOLTon

2017. június 30. - Ádám // emTV.hu

comedy_central.jpgŐsszel folytatódik a Comedy Central saját gyártású produkciója, a Tömény történelem. Az idei széria egyik poharazva sztorizó híressége Fluor Tomi lesz. Az énekes ellátogatott a humorcsatorna delíriumos történelmi alakokat megidéző PiÁtriumába a soproni VOLT Fesztiválon, ahol meginterjúvolták.

Ha piálás és Fluor Tomi, nekem elsőre rögtön egy 2009-es Juj.hu-s videó ugrott be, melyben idióta hülye gyerekként viselkedett és cikizte Kiszel Tündét. Ezúttal nem tett ilyet, bár a fenti videón is láthatóan be van kissé nyomva, de hát a PiÁtriumban lenni már csak ilyen... A műsorban egyébként Samuról, az előemberről fog mesélni.

"Szerintem a történelmet eleve lazább formában kéne tanítani a suliban. Nem gondolom, hogy kiszínezni a száraz tényeket, egyenlő a komolytalansággal, bár az is tény, hogy nem javasolnám a Tömény Történelemből való tanulást. Aki ismer, az tudja, hogy szeretem a cool dolgokat és ez a produkció ilyen" – mondta Fluor, miközben kortyolt párat a kezében lévő sörből és Sissy hercegnőt átkarolva, képzeletben koccintott egyet a királyi méltósággal. "Nagyon élveztem a forgatást! Bevallom őszintén, ittam rendesen; elég sok vodka lecsúszott. Komolyan vettem a feladatot, nem akartam szégyenben maradni! A felvétel után közvetlenül egy boltmegnyitón volt jelenésem. Becsületből elmentem, de fogalmazzunk úgy, nem voltam a helyzet magaslatán. Összefutottam Ganxsta Zolee-val és a kislánya, miután kommunikálni próbáltam velük, csak annyit kérdezett: »Miért beszél ilyen furán a bácsi?«"

A Tömény történelem második évadában ismét hazai hírességek finom italokból merítve ihletet színezik ki a múlt homályba merült magyar históriáit, amelyekből aztán a mit sem sejtő színészek nagyszabású díszletek között, korhű jelmezekben igyekeznek érthető történeteket faragni. Az ősszel startoló új szezon ezúttal is remek szórakozást ígér. S hogy kik regélnek majd nekünk kissé delíriumos állapotban? Hamarosan kiderül, addig csupán annyit árulunk el, hogy számos új arccal és nagy visszatérőkkel jelentkezik a második évad.

emTV.hu // Red Lemon Media

A bejegyzés trackback címe:

https://emtv.blog.hu/api/trackback/id/tr3612630959
süti beállítások módosítása