A Star Trek: Discovery első hat epizódja óriási

2017. augusztus 10. 10:50 - FCs.

Les Moonves CBS vezér a befektetőknek

A CBS vezérigazgatója a Star Trek: Discovery-t látja a növekedés fő mozgatórugójának az All Access nevű streaming szolgáltatásuk számára. A Paramount pedig nemrég írt alá egy új megegyezést a legutóbbi két Star Trek film elkészítésében besegítő partnerével. Az Űrszekerek cikke.

leslie_moonves.jpg

A CBS szerdán közzétette a második negyedéves nyereségi mutatóit, melyek 9,4%-al növekedtek egészen 3,26 milliárd dollárra. Egy befektetőkkel történő egyeztetésen a vezérigazgató Les Moonves elmondta, hogy a CBS All Access a Showtime streaming szolgáltatással együtt az év végéig a négymilliót is meghaladó előfizetői létszámra számíthat. (A CBS All Access előfizetőinek száma 2017. februárjában másfél-millió körül volt, van tehát hová növekednie; összehasonlításképpen az egyébként a Discovery nemzetközi forgalmazásában erősen érdekelt Netflix ugyanekkor már 50,85 millió előfizetőt tudhatott magáénak csak az Egyesült Államokban, míg világszerte 98,75 milliót.)

Moonves kiemelte a Discovery szerepét a növekedésben: "Bizonyára sokat hallottak mostanában a Star Trek: Discovery-ről, ami a következő hónapban indul. Láttam az első hat epizódot, és azt kell, hogy mondjam, óriási. Tökéletesen tölti majd be azt a szerepet, hogy az All Access-t egy következő szintre, majd annál is tovább emelje."

A cég azt is bejelentette, hogy a CBS All Access globálissá fog válni, habár a Star Trek: Discovery-vel kapcsolatban Moonves megjegyezte, hogy a Netflix tarthatja meg a nemzetközi terjesztés jogait a megállapodásuk szerint. A közeljövőt tekintve a teljes NFL szezon közvetítése, az új Star Trek sorozat és az egyéb saját gyártású produkciók, valamint a nemzetközi terjeszkedés Moonves szerint még csak a bemelegítés az All Access számára.

Moonves elmondta, hogy sokkal gazdaságosabb, ha a Star Trek az All Access-en debütál, mintha a Showtime-ot, a CBS televíziós hálózatot, a Netflix-et vagy az Amazont választották volna.

Néhány közelmúltban történt nézeteltérés miatt úgy tűnt, hogy a Sötétségben – Star Trek és a Star Trek: Mindenen túl című mozifilmek készítésében részt vállaló Skydance Media és a Paramount Pictures közötti együttműködés véget ér, de az új Paramount vezérigazgatónak, Jim Gianopulos-nak köszönhetően sikerült visszakormányozni a helyzetet. Az említett filmek létrejötténél a Skydance-től David Ellison működött közre vezető producerként.

A bejelentés kapcsán számos, már korábban is említett Paramount filmet neveztek meg, köztük a Mission: Impossible, a Top Gun, a Z világháború és a Terminator franchise-okhoz kapcsolódó folytatásokat, a Star Trekről azonban sajnos egyelőre nem esett szó.

A Variety arról is beszámolt, hogy a Viacom (a Paramount anyavállalata) részéről több vezető is a kínai Huahua nevű partnerük felé vette az irányt, mely a Star Trek: Minden túl című mozifilm elkészítését szintén támogatta. A kínai cég elég csalódott a közelmúlt Paramount filmjeinek ottani fogadtatása miatt, konkrétan a Baywatch, és a Transformers: Az utolsó lovag esetében. A relatív sikertelenség miatt a kínaiak megnyugtató jövőképet szeretnének hallani az odautazó különítménytől, a Viacomnak pedig ennek megfelelően feltett szándéka új javaslatokkal és jövőbeli megjelenések prezentálásával alátámasztani a vállalat hosszútávú stratégiáját.

A Huahua tömör álláspontja szerint: "A Viacomnak jobb tervekkel kell előállnia azzal kapcsolatban, hogy hogyan hasznosítják a befektetett pénzünket."

A Star Trek a Paramount, és ezzel együtt a Viacom egyik zászlóshajója, de az ilyen kaliberű filmek megvalósításához a Paramount olyan külső cégek segítségét igényli, mint a Skydance és a Huahua. Ezek az üzleti események kulcsfontosságúak lehetnek abból a szempontból, hogy a Paramount mihez kezd majd a Star Trek franchise-al.

emTV.hu // TrekMovie // Variety

komment

A bejegyzés trackback címe:

http://emtv.blog.hu/api/trackback/id/tr9612732628