Beérte a Telekom a DIGI-t

2012. július 07. 16:30 - Ádám // emTV.hu

Legalább is a televíziós piacon

telekom.jpgMájusban ismét nőtt a digitális televíziós előfizetések száma, így tavasszal a Magyar Telekom a teljes ügyfélbázisát tekintve utolérte a DIGI-t, ám a piacvezető pozíciót még jó ideig a UPC birtokolja.

tvnezes_illusztracio.jpgA Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) gyorsjelentése szerint május végén összesen kétmillió-nyolcszázharmincnyolcezer tévé- előfizetésből egymillió- hétszázharminckilencezren valamilyen digitális technológiával (digitális kábeltévé, műhold vagy IPTV) rendelkeznek, míg a fennmaradó egymillió- százezer ügyfél továbbra is analóg rendszerben fogja az adásokat.

A májusi körkép legnagyobb híre, hogy a Magyar Telekom ügyfélszámát tekintve utolérte az olcsó szolgáltatásaival korábban előfizetők széles körét elérő DIGI-t. A két cég a teljes tévépiacon - technológiától függetlenül - huszonhárom (Magyar Telekom) és huszonhárom egész háromtized (DIGI) százalékos részesedéssel bír, míg a piacvezető UPC az elmúlt hónapok sikeres akvizíciós stratégiájának köszönhetően huszonhét százalékra növelte részesedését - írja a hwsw.hu.

A vezeték nélküli műsorterjesztési piacon ugyanakkor továbbra is biztosan első a DIGI csaknem negyven százalékkal, a Telekom huszonnyolc egész kilenctized százalékkal második míg a UPC Direct huszonhárom százalékkal a harmadik. A DVB-T szolgáltatást üzemeltető Antenna Hungária lassan de biztosan növeli hónapról-hónapra a MinDigTV Extra szolgáltatás ügyfélbázisát, a cég mostanra a piac hat egész négytized százalékát tartja kézben.

hwsw.hu

facebook_v2.jpg

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emtv.blog.hu/api/trackback/id/tr974634829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.