Élmény és vélemény | alapítva 2009-ben

Majka lesz Ördög Nóra műsorvezető társa a Rising Starban

Október 26-án, a Sztárban Sztár döntője után indul a Rising Star

2014. október 10. - emTV.hu

tv2.jpgÖrdög Nóra mellett Majoros Péter Majka vezeti majd a TV2 október 26-án induló énekes műsorát. A rapper nemcsak az élő show alatt kap szerepet, a Rising Star SuperTV2-n futó háttérműsorának is házigazdája lesz. A Sztárban sztár zsűritagja izgatottan várja a közös munkát.

majka.jpg

Nagyon boldog vagyok, hogy a TV2 engem választott, és én lehetek a Rising Star egyik műsorvezetője. Ez egy teljesen új feladat, új kihívás nekem. Bele is néztem pár külföldi adásba, alig várom, hogy elkezdjünk dolgozni – mondta Majka.

A közös munkát Ördög Nóra is nagyon várja: Érdekes és nagyon izgalmas párosítás ez, aminek én kifejezetten örülök. Várom, hogy Majka laza személyisége mit fog belőlem kihozni. Úgy gondolom, hogy nagyon illik a Rising Star frissességéhez, újszerűségéhez és biztos vagyok benne, hogy mellette a nézőknek én is egy újabb, lazább oldalamat tudom megmutatni majd – árulta el a műsorvezető.

Október 26-án, a Sztárban Sztár döntője után indul a Rising Star. A show első két epizódjában zajlik az énekesek kiválasztása, november 2-án pedig bemutatkozik a műsor egyik leglátványosabb eleme, a gigantikus ledfal is. Ebben az epizódban mutatjuk be továbbá, hogy a műsorhoz kapcsolódó applikáció segítségével, miként tud a néző a későbbiekben beavatkozni az énekesek sorsába. A Rising Star nagyszabású, élő show-műsorai november 9-én indulnak.

emTV.hu // TV2

facebook.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://emtv.blog.hu/api/trackback/id/tr716777175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása