Beléptek a hazai reklámpiacra a Discovery női csatornái

2015. január 26. 11:45 - emTV

Az értékesítést az r-time koordinálja

discoverycom.jpgA Discovery Communications elindította a TLC és ID Investigation Discovery magyarországi reklámértékesítését. Az értékesítést az r-time koordinálja, amely 2005 óta a Discovery Networks partnere a hazai reklámpiacon.

Ezzel a lépéssel a Discovery Networks Magyarországon is reklám-portfóliót alakít ki, melyet a jelenleg is elérhető Discovery Channel mellett a TLC, a világ legszélesebb körben terjesztett női életmód- és szórakoztató csatornája, és az ID Investigation Discovery, az első számú bűnügyekkel és nyomozásokkal foglalkozó csatorna alkot. A Nielsen Közönségmérés adatai alapján a TLC Magyarországon piacvezető a nemzetközi női életmódcsatornák között, és a második legnézettebb az összes életmódcsatorna közül. Az ID Investigation Discovery büszkélkedhet azzal, hogy a tényszerű szórakoztató csatornák közül a leghosszabb ideig képes lekötni a nézők figyelmét: a csatornán eltöltött átlagos idő (ATS) több mint negyvenhat perc, ami jól mutatja az ID Investigation Discovery tartalmainak minőségét.

A TLC a világ legszélesebb körben terjesztett női életmód és szórakoztató csatornája. A csatorna tartalmas szórakozást, izgalmas és változatos műsorokat kínál, ahol a szerethető és az egyedi találkozik. A TLC értékes kikapcsolódást nyújt,a női személyiség sokszínűségét tükröző változatos, exkluzív műsorokkal szórakoztat, inspirációt és ötleteket ad az élet fontos kérdéseihez – kész megoldások helyett. A csatorna különleges emberek megindító történetein keresztül mutatja be a mai modern nők mindennapjait érintő témákat, mint például az életmód, a karrier és a család közti egyensúly, a főzés, a párkapcsolat, az esküvő, a gyermeknevelés, a háztartás vagy a divat. A TLC merész, színes és időnként megosztó kínálatát olyan műsorok alkotják, mint a Mondj igent a ruhára!, A tortakirály és a Született médium. A TLC az USA-ban több mint kilencvenkilencmillió, világszerte pedig több mint 150 piacon, több mint 300 millió háztartásában érhető el. TLC, az Élet, amit látnod kell.

Az ID Investigation Discovery nézői a műsorokat nézve a nyomozók bőrébe bújhatnak. A csatorna érdekfeszítő, valós eseményeken alapuló bűnügyi tartalmakat nyújt kiváló minőségben. Az egyes történetek a nyomozati eljárások részletes bemutatásának és az azokban résztvevő szakértők megszólaltatásának köszönhetően válnak kézzelfoghatóvá. Az ID Investigation Discovery a legújabb technológiai lehetőségeket, a legmodernebb kriminalisztikai és televíziós megoldásokat használja fel a bűnözői elme és a nyomozási folyamat elemző bemutatásához, amely feszültségével  lebilincseli a nézőket. Az ID Investigation Discovery olyan műsorokat kínál, mint a Nyomon, az Aphrodite Jones: bűnök nyomában, a Zaklatás: mindig a nyomodban és a Gyilkosság váltott műszakban.

A TLC és az ID Investigation Discovery már jól ismert és népszerű márkák Magyarországon. A reklámértékesítés elindítása ezeken a csatornákon fontos mérföldkő magyarországi működésünkben, amely bizonyítja a piac iránti elkötelezettségünket. Partnereink számára páratlan hirdetési lehetőséget kínálnak az itt futó egyedi, minőségi női tartalmaink – mondta Dorota Zurkowska-Bytner (Vice President Ad Sales Development, Discovery Networks CEEMEA).

A Discovery Networks 1997-ben lépett a magyar piacra, ahol mára a tényszerű szórakoztató tartalmak első számú szolgáltatójának számít. A vállalat a TLC és az ID Investigation Discovery reklám értékesítésének bevezetésével most tovább erősíti magyarországi jelenlétét. 2014-ben a Discovery Networks CEEMEA portfóliója 2,6%-os közönségarányt ért el, amely jelentős részben az ID és a TLC népszerűségének köszönhető: a két csatorna 33%-al járult hozzá a portfolió eredményéhez. A portfólió hét tényszerű szórakoztató és két sportcsatornából áll, melybe többek között a Discovery Channel, a TLC, az ID Investigation Discovery és az Eurosport tartozik.

Évek óta erős és folyamatos fragmentáció jellemző a magyar televíziós piacra, így mára rengeteg tematikus adó érhető el. Vezető sales house-ként stratégiánkat a hosszú távú, tudatos portfóliófejlesztés határozza meg: kizárólag minőségi, erős márkaértékkel bíró, színvonalas csatornákból építkezünk, amelyek valódi hozzáadott értéket képviselnek kereskedelmi kínálatunkban – mondta Vidus Gabriella, az r-time ügyvezető igazgatója. – Az elmúlt év reklámpiaci fejleményei alapján a Discovery Networks és az r-time egyetértett abban, hogy eljött a megfelelő pillanat a TLC és az ID Investigation Discovery évek óta tervezett reklámpiaci bevezetésére. Ez a lépés új távlatot nyit stratégiai együttműködésünkben, egyben az elmúlt tíz év sikerének elismerése is a Discovery Networks részéről. Erre különösen büszkék vagyunk.

emTV.hu // LWp Kommunikáció

facebook.jpg

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emtv.blog.hu/api/trackback/id/tr927110101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása