A Nielsen adatai szerint tegnap este háromnegyed hatkor az M1 nézettsége 0,0%-os volt a 18 és 49 év közöttiek körében. Átlagban a tévé előtt ülő teljes lakosságból 1-3%, a 18-49-es korosztályban 0,3-1,3% volt kíváncsi a központi propagandára.
Tegnap, a megújulás első napján a teljes lakosság 1,2-1,3 százaléka követte az M1 esti hírműsorait, miközben a 18 és 49 év közöttiek esetében 0,3-0,5 százalék volt ez az arány.
Délután öt és este tíz között között a tévé-előfizetéssel rendelkező lakosság 1,2-1,3 százaléka, a tévé előtt ülő felnőtteknek pedig 2,4-3,3 százaléka követte az állami televízió adását.
A kereskedelmileg fontos 18-49-es korosztályban, a kábeltévé-előfizetők körében az M1 esti hírműsoraira 0,3-0,5 százalék volt kíváncsi., míg este háromnegyed hatkor a Nielsen adatai szerint 0,0 százalék volt az M1 nézettsége a 18-49 évesek körében – írja az atv.hu.
A Duna viszont növelte nézettségét; délután hat óra előtt, illetve este, amikor a Kossuthkifli első epizódját sugározták a TV2-t is verte. A Szegény gazdagok című magyar film, később a Magyarország, szeretlek! című műsor is tíz százalék körüli közönségarányt ért el.
emTV.hu // atv.hu