Még látványosabb arculattal jelentkezik az MTV. A csatorna interaktív módon vonja be a fiatalokat az új image kialakításába: a #MTVbump használatával soha nem látott gyorsasággal kerülhetnek képernyőre a legkreatívabb tévénézők fotói, animációi és videói.
A felhasználók által létrehozott tartalmak mellett a csatorna az úgynevezett Art Breaks sávban vadonatúj videó tartalmakat sugároz majd, sőt, az MTV-s műsorok ajánlója is új látványvilágot kap. Az arculatváltás százhatvan országot érint.
Az átalakítás során a vidámság és a kreativitás továbbítására helyezik a hangsúlyt. Az arculat kialakítása egy interaktív, közös térben zajlik, a csatorna a fiatalokkal és trendmeghatározókkal közösen hozza létre az új tartalmakat, meglepetésekkel teli és izgalmas módon, a hagyományos és közösségi felületek bevonásával. A nézői tartalmak mellett az csatorna a feltörekvő művészek munkáira helyezi a hangsúlyt: a vadonatúj Art Breaks blokkban nemzetközi alkotók rövid videóit tekinthetik meg a nézők.
Az arculatváltó kampányban elsősorban a közösségi média felhasználói vehetnek majd részt. Az Instagramon, a Vine-on és a Twitteren a #MTVbump tag hozzáadásával lehet közzétenni azokat a tartalmakat, amelyeket a feltöltők a képernyőre szánnak. Az MTVbump.com egy weboldal is lesz egyben, ahol a felhasználók álló- és mozgóképeket tehetnek közzé, az MTV csapata pedig kiválasztja azokat a felvételeket, fotókat, animációkat és illusztrációkat, amelyek adásba kerülhetnek. A tartalomfeltöltés folyamatos, ahogy a tévében való szereplés esélye is. Az oldalt minden asztali számítógépen, tableten, mobiltelefonon és laptopon elérhetővé teszik.
emTV.hu // Red Lemon Media