Élmény és vélemény | alapítva 2009-ben

Mereven meredtünk a mentorokra

Nézettség, ahogy én látom – 40.hét

2012. október 10. - wolfclaw

kritika.jpgFurcsán egyszerű hét volt. Én arra számítottam, hogy az RTL II indulása azért nagyobbat durran, annak ellenére, hogy sok helyen még nem lehet látni. Ehelyett maradt minden úgy, mint előző héten. A Mentorok elvitték a hétvégét, mögöttük Berényiék meneteltek és a harmadik helyre beküzdötte magát az Elrabolva című film első része. Egyedüli meglepetés, hogy mintha Ewingék már nem lennének annyira népszerűek a mizantróp doki ellenében. Vajon mi történt ha nem történt semmi?

komment.jpgNem akartam már az X-Faktorról írni, mert azt hittem, már nem tudnak újat mutatni, de tévedtem. Viszont abszolút nem örülök neki, hogy nem lett igazam. Mind Geszti Péter, mind Malek Miklós részéről születtek olyan döntések, amiket inkább a bulvár indokol, mint a valódi tehetség. Már Fehér Zoli beválasztása is enyhén szólva too hot, és ezt most nem a viselkedésére értem, bár valljuk be a fiúcskából süt valami, de az nem az értelem.

Na de Csoffadt Adélka mivel érdemelte ki az élő show-t? A táborban olyan égésszag volt, hogy az olimpiai fáklya ahhoz képest egy épp elhalni készülő gyufa lángja. Ezek után tovább engedték, mert különben nem lesz meg a látszatlámúr. Aztán Malekosz kis tihanyi vityillójában már nem menekült az ütem elől, és talán nem is volt annyira hamis, mint a Katy Perry slágerben (mert ott tényleg kaptunk hideget meleget egyaránt tőle), de annyira jó sem volt, hogy tovább léphessen. Még Tóth Gabi is húzta a száját ezen a túlvezérelt libán, akkor mit látott benne a mentora? Mitől van ennek a csajnak ennyi Blikk- érték,e ha már a majdnem pasija sem lehet vele, hiszen a fő Gringó elzavarta a házból. Persze tudom én, hogy ez igazából nem tehetségkutató, hanem a Való Világ zenés változata, de akkor sem tudom elfogadni ezt a döntést, és ezzel nagyon sokan vagyunk így.

xmentorhaz_malek.jpg
rtlklub.sajtoklub.tv/Bársony Bence

Egy netes szavazás eredményét posztoltam ki minap a facebookon, ott 75% volt azoknak az aránya, akiknek a legnagyobb csalódás, ennek a fruskának a bekerülése, charleston ide vagy oda. Azt betanulta, azt elő tudja adni gombnyomásra, de másra nem jó! Tessék felébredni és nagyon gyorsan, különben visszazavartatom Balázst az „Egy perc és nyersz”-ből. Ott úgysincs nagy változás.

Lényegében ugyanazon szisztéma szerint kitalált agyatlan feladatok vannak, csak most néha a teamworkre is építenek. Nem is akarok hosszan beszélni róla, csak annyit jegyeznék meg, hogy aki eddig azt hitte, ezeket a játékokat egy véletlengenerátor köpködi ki, az most már rájöhetett, semmi sem véletlen!

Van azért más is, ami nem hagyott nyugodni. Arról olvastam még a nyár elején, hogy idén eltűnik a Barátok köztből Kertész Géza és Berényi András. Jelenleg még nem látok ráutaló magatartást a sorozatban, úgyhogy kíváncsian várom, hogy milyen fordulattal tűnnek majd el.

bk_illespeter.jpg
Kiss Péter Balázs játssza november elejétől Illés Péter karakterét | rtlklub.sajtoklub.tv/Bársony Bence

Az viszont sokkal érdekesebb, hogy az új Dallas már korántsem olyan izgalmas, mint eleinte volt. Ha Gregory House utolsó vizitjei képesek elhappolni a nézőket Jockey-ék elöl, akkor ott valami nem stimmel. Bár én ugye még az elején megmondtam, hogy melegítve nem jó a whiskey. Nem fog végtelen hordónyi olaj feljönni már Southforkon, de arra nem gondoltam, hogy a hülye magának való orvos megint népszerűbb lehet mint az RTL műsora. Bár még nem tartunk itt, de ugye mindkét sorozatból van még néhány epizód!

Na és ha már a TV2-t emlegettem, akkor egy pillanatra én is előre rohanok, mint Adélka. Ugyanis pénteken kezdődik az AfterMegasztár, és már nagyon készülök rá. Az ujjaimat is folyamatosan V alakban tartom az izgalomtól, nem tudok aludni sem (azért írom ezt a posztot is éjjel [komolyan, most tördelem be - a szerk.]), amíg nem láthatom ahogy a Mesterek beleülnek a kis forgófotelbe és hallgatják leendő padavanjaikat. Azért görcsölök rá a Voice-ra, mert valami olyat várok, amit eddig nem kaptam meg. Azt várom, hogy igaz legyen a szlogenjük és tényleg csak a hang számítson! Ha itt is többet ér az, akinek a mély drámái Story címlapot érnek, akkor kár volt ennyit költeni erre. Remélem, hogy nem így lesz, különben szépen csomagolják össze a stúdiót és inkább forgassanak benne még több Jóban-Rosszbant, mert még annak is több értelme van, mint egy V-faktornak.

Még nem tudom mit hoz a 41. hét, de gyanítom, hogy valami meg fog mozdulni. Hiszen pénteken elkezdődik a Hang, szombaton pedig már élőben nyomja a piszkos tizenkettő. Ha e két műsor csatája nem lendíti ki a nézettségi mutatót, akkor nem tudom mi. (Bár igaz, nem egy időpontban vannak.) Lehet, hogy valami olyat kéne mutatni ami még nem volt?

4.jpg

facebook.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://emtv.blog.hu/api/trackback/id/tr124829941

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mereven meredtünk a mentorokra 2012.10.10. 20:54:02

Mind Geszti Péter, mind Malek Miklós részéről születtek olyan döntések, amiket inkább a bulvár indokol, mint a valódi tehetség.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása