A magyarországi televíziós piacon eddig még ismeretlen formában indít egy nemzetközileg már bejáratott új csatornát idén decemberben az RTL Magyarországgal együttműködésben a Viacom. Hazánkban még nem látott sorozatok és a helyi piacra gyártott, hazai fejlesztésű tartalmak lesznek.
A csatorna programstruktúrájának kialakítását és a műsorok beszerzését a tulajdonos Viacom látja el, míg az RTL Magyarország a márkaépítési és műsorgyártási tapasztalatait, illetve a csatorna kereskedelmi értékesítését adja a projekthez.
"Az elmúlt években már több, a saját műfajában világszerte vezető tévécsatornát honosítottunk meg, mint a Comedy Central, a Paramount Channel, a Nickelodeon vagy az MTV. A fiatal felnőtteknek szóló Spike az Egyesült Államokban már az egyik legsikeresebb kábelcsatorna, de Európában még az elején tart a bevezetése. Örülünk, hogy Magyarország is az elsők között lehet, ahol látható lesz ez a hiánypótló szórakoztató csatorna. Az RTL-lel való újszerű együttműködés komoly segítséget biztosít számunkra ahhoz, hogy az új csatorna minél hamarabb megtalálja a méltó helyét a nézők körében" – mondta el Bartosz Witak, a Viacom International Media Networks közép-kelet-európai és izraeli alelnök-ügyvezető igazgatója az új csatorna bejelentése kapcsán.
"Az utóbbi időben már látható egy szorosabb és jól működő együttműködés a két cégcsoport között, ezt emeljük most egy újabb szintre azzal, hogy engedélyt adunk az egyik márkanevünk használatára, így egy olyan megállapodásról beszélhetünk, ami kiaknázza a két cég közötti szinergiákat. Hiszünk abban, hogy az RTL név egy olyan márkaértéket képvisel Magyarországon, amely garancia lehet az új csatorna sikeréhez" – tette hozzá Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója.
emTV.hu // Red Lemon Media