A hét góllal záruló vasárnapi esti El Clásico ideje alatt a Sport2 volt a legnézettebb csatorna a 18 és 49 éves férfiak körében, megdőlt a Sport TV 2014-es nézettségi csúcsa is. A spanyol bajnoki cím szempontjából kulcsfontosságú összecsapást vívott egymással a Real Madrid és az FC Barcelona vasárnap este. A magyar szurkolók is érezték az El Clásico súlyát, megdőlt ugyanis a Sport TV 2014-es nézettségi csúcsa. A Nielsen Közönségmérés adatai alapján a Sport2 vasárnap esti spanyol közvetítésére több mint 760 ezren voltak kíváncsiak (20:30-tól 23:15-ig), a nézettségi csúcs pedig a találkozó közel 440 ezer tartós nézőjének köszönhető. A Sport2 a közvetítés két órája alatt a fogyasztói szempontból legfontosabb 18-49 éves férfiak körében 18,7 százalékos közönségarányt ért el, megelőzve a két nagy kereskedelmi televíziót is.
A 4-3-as Barcelona sikernek köszönhetően a La Liga elsőségért továbbra is ádáz csatát vív egymással a Real Madrid, az Atlético Madrid és az FC Barcelona (70, 70 és 69 pont). Legközelebb szerda este lép pályára az El Clásicót vívó két sztárcsapat, és a Sport2 nézői egymás után láthatják majd az FC Barcelona – Celta Vigo és a Sevilla – Real Madrid találkozókat, a spanyol bajnokság hajráját pedig továbbra is kizárólag a Sport1 és Sport2 csatornák közvetítik.
FC Barcelona – Celta Vigo, március 26., 19.45, Sport2 HD (élő); kommentátor: Méhes Gábor
Sevilla – Real Madrid, március 26., 22.00, Sport2 HD (élő); kommentátor: Matuz Krisztián
Sport TV