Karinthy-s diákcsínyek a telefonok kijelzőin

2014. július 21. 20:05 - emTV

Interjú Hajós Andrással

news.jpgNem az a kérdés, hogy piacvezető vagyok-e, és hogy aktuálisan hányan néznek, hanem sokkal inkább az, hogy az adott tartalom a célcsoporthoz jusson el mindenképpen. Akkor üzletileg is sikeressé tehető sok minden, anélkül, hogy azt milliók látnák – vallja az eredetlieg szociológusként végzett Hajós András, akivel az internet térnyerésével megváltozott mediális térről és az idősebb generáció médiafogyasztási szokásairól beszélgettünk. Hogyan lehet az idősebb generáció számára is élvezetes tartalmat kínálni, a médiafogyasztásukat befolyásolni? A TV2 által szponzorált kreatívos interjú részlete.

HajósAndrás.jpg

Ha egykori szociológushallgatóként vagy vállalati pr-esként válaszolnék, azt mondanám, „meg kellene kutatni”. A kereskedelmi tévéknek bizonyára vannak adataik arról, hogy az idősebbek mely műsoraikat nézik inkább. Érzésre azt mondanám, hogy a családbarát, értékorientált tartalmak, esetleg a lassabb, a régebbi idők televíziós hagyományait idéző műsorokat. De ki tudja, magam is 40 pluszos néző vagyok és engem elsősorban a hír-, a sport- és a kulturális content köt le. Ráadásul inkább netnéző vagyok, miközben mondjuk a FB/Instagram/Twitter típusú flow nem érdekel. Saját korosztályomban egészen más típusú nézői szokásokat is látok. A 60 felettiek megint más kategória, persze nem tudom, a hirdetők akarnak-e hozzájuk szólni? Az internet korában egyre igazabb, hogy a bevétel kezdete a kutatás-fejlesztés. És nem ártana egy technológiai paradigmaváltás a nézettségmérésben. Igaz, hogy a televíziós sikerre nincs hajszálpontos recept, de azért nem kell teljesen vaktában lövöldözni.

TV2

fb_post.jpg

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emtv.blog.hu/api/trackback/id/tr736530341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása