Élmény és vélemény | alapítva 2009-ben

Dr. Tóth: a humornak gyógyító ereje van

Dr. Tóth Tamást is elérték a cikizős kérdések a Showder Klub színpadán

2014. december 15. - Ádám // emTV.hu

rtlklub.jpgAz orvosi talkshow házigazdája érti a humort és vette a lapot. Komoly vagyok, amikor arra van szükség, de alapvetően vidám, jó kedélyű embernek tartom magam. Szeretem a könnyedséget, a humort, aminek szerintem gyógyító ereje van – mondja az orvos-műsorvezető.

drtoth_es_csenki.JPG

Tisztában vagyok azzal, hogy a műsorom viszonylag könnyen parodizálható, így ezzel együtt valószínűleg én is, de reménykedtem benne, hogy nem bántanak majd nagyon a Showder klubos fiúk. Egész vidám kis beszélgetés kerekedett ki a színpadi interjúból, sokat nevettem, és néha még sikerült is visszavágnom Csenki Attilána– tette hozzá Dr. Tóth Tamás, aki hétfőn este lesz látható az RTL Klub stand-up comedy műsorában.

emTV.hu // RTL Klub / fotó Bársony Bence

facebook.jpg

zzepg_fav.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://emtv.blog.hu/api/trackback/id/tr46985011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása