Élmény és vélemény | alapítva 2009-ben

Joseph Gordon-Levitt égeti Bruce Willis-t a legújabb Roastban

2018. június 22. - Ádám // emTV.hu

A Comedy Central nem rég jelentette be, hogy Joseph Gordon-Levitt lett Bruce Willis roastjának porondmestere, ám az égetők neveit sajnos csak később hozzák majd nyilvánosságra. Az eseményre egyébként július 14-én kerül sor Los Angeles-ben, és július 29-én, vasárnap este mutatják be az amerikai humorcsatornán. Reméljük hozzánk is mihamarabb megérkezik Bruce Willis égetése, de addig is a tovább mögött mutatjuk az ízelítőt!

brucewillisroast.jpg

"Egész életemben felnéztem Bruce-ra. Őszintén megtisztelő volt, hogy mellette dolgozhattam, és hogy őt játszhattam, amikor a Loopert csináltuk együtt.

Melegséggel és kedvességgel fogadott. Alig várom, hogy könyörtelenül viccet csinálhassak belőle a tévében"

– mondta Gordon-Lewitt.

emTV.hu // Red Lemon Media // Viacom

A bejegyzés trackback címe:

https://emtv.blog.hu/api/trackback/id/tr8214065767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása