Kiugró nézettségi mutatókat produkált az X-Faktor 2012 második adása. Azonban nemcsak az X-Faktor 2012, hanem az RTL Klub összes főműsoridős adására igaz ez, hiszen megnyerte a nézettségi versenyt a Barátok Közt, A gyanú árnyékában, a Híradó, a Házon kívül, a XXI. Század és a Brandmánia is - írja az RTL Klub.
Töretlen a népszerűsége az X-Faktor 2012-es, harmadik szériájának. Már az első adás is remek nézettségi mutatókkal zárt, ám a második adásnak ezt is sikerült túlszárnyalnia. A szombati, második válogató adását a tévénézők 53,9 százaléka követte nyomon a 18-49-es korcsoportban, mely mutató igazán kiemelkedőnek mondható. Ezzel az X-Faktor 2012 második adása az idei év legnézettebb műsora lett. A teljes lakosságban majdnem kétmillióan, pontosan 1981057-en (45,4% SHR) döntöttek úgy, hogy a piacvezető kereskedelmi csatorna tehetségkutatóját választják, míg a 18-49-es korosztályban 840593-an követték figyelemmel a tehetségek színpadra lépését. Az X-Faktor 2012 után a Bruce Willis főszereplésével vetített Die Hard negyedik része a kereskedelmileg kiemelt 18-49-es korosztályban 41,0 százalékos nézettséget ért el, összesen 641706-an izgulták végig az amerikai filmet, míg a teljes lakosságra nézve 1115388 tekintették meg az amerikai kasszasikert.
Továbbra is felülmúlhatatlan a Barátok közt: minden nap megnyerte az idősávját, a 18-49-es korosztályban átlagosan 28,74 százalékot ért el, majdnem másfélszer többen izgultak Berényiék életén, mint a konkurencia sorozatán, a Jóban rosszban című napi sorozat eseményein (hétfő: 29,58%-17,62%, kedd: 26,79%-14,75%, szerda: 29,89%-17,17%, csütörtök: 28,11%-17,89%, péntek: 29,36%-18,61%).
Nagy sikerrel ment tavasszal az RTL Klubon A gyanú árnyékában című dokureality, így nem is volt kérdéses, hogy a csatorna ősszel is folytatja a szériát. Már első nap kimagasló eredményt hozott a 18-49-es korcsoportban: 33,57%-os share-t ért el, ami pedig a heti átlagot illeti, 32,55 százalékot produkált ugyanebben a korosztályban.
Ugyancsak remek hetet zárt az RTL Klub Híradója, ugyanis a kereskedelmileg kiemelt18-49-es korcsoportban, a 36. heti átlagot tekintve, megnyerte a nézettségi versenyt a vele azonos idősávban futó Tényekkel szemben. Visszatért a képernyőre a két közkedvelt magazinműsor: a keddenként jelentkező XXI. Századot a 18-49-es korosztály körében a tévénézők 22,8 százaléka választotta, többen, mint a tv2 Aktívját (10,4% SHR).
Hasonlóan megnyerte az idősávját a Házon kívül szerda este: a 18-49-es korcsoportban 22,4 százalékot ért el, míg a vele párhuzamosan futó Született feleségek amerikai filmsorozat csupán 15,4 százalékos nézettséget produkált ugyanabban a korosztályban.
Először jelentkezett a Brandmánia az RTL Klubon. Az új magazinműsor, amely a marketing- és reklám világába kalauzolja a tévénézőket, remek mutatókat ért el, hiszen 18-49-ben 21,8 százalékos nézettséget ért el, míg a tv2-n az Aktívot (12,0% SHR) és a Tényeket (12,4% SHR) kevesebben tekintették meg.
RTL Klub