Élmény és vélemény | alapítva 2009-ben

István és a szélesvásznú reklámszünet

IK30

2013. augusztus 20. - dselmeczi

rtlklub.jpgAz RTL Klub augusztus 20-án este mutatta be a 30. jubileumát ünneplő István, a király című legendás rockopera Alföldi Róbert által újragondolt és modernizált változatát. Lehet naiv vagyok, de én úgy gondoltam, hogy megszakítás nélkül fogják sugározni a pár napja szegeden rögzített bemutatót. Oké, ez egy négyfelvonásos darab, az RTL Klub meg egy kereskedelmi tévé, de ez alapjában véve egy színházi közvetítés, azokat meg azért mégsem szokás reklámokkal megszakítani. Talán kicsit ízléstelen is és szerintem ez tiszteletlenség a művel szemben. A csatorna biztosan túlélte volna (anyagilag is), ha a Maggi forró bögre helyett inkább egyhuzamban leadja. Vagy ha már reklámszünet, akkor legalább tessék fade outolni kicsit a képet, hogy ízlésesebb legyen. Lehet, hogy ez csak az én butaságom, nem tudom. Tegyetek igazságot!

facebook.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://emtv.blog.hu/api/trackback/id/tr775468948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása