Csütörtökön késő este új évaddal jelentkezik az RTL Klub hazai és nemzetközi marketingkommunikációval foglalkozó heti magazinműsora. Az első adásban nagy márkák – mint például az OTP, a Spar, a Multipont és a Tesco – képviselői beszélnek az egyre népszerűbbé váló hűségprogramok stratégiai jelentőségéről, majd megnézzük, milyenek lehetnek a jövő munkahelyei. Technológiai és telekomcégek vezetőivel beszélgetünk arról, a munkahelyek számára mekkora változást hoz a digitális világ. A Kürt, a Prezi, a Telekom, valamint a Telenor igazgatói lesznek a beszélgetőpartnereink.
A negyedik évad sok más érdekességet is tartogat: foglalkozunk a tévés reklámpiac alakulásával, amely világszerte és Magyarországon is a legnagyobb mértékben képes vonzani a hirdetőket. Igaz, manapság egyre komolyabb kihívásokkal kell szembenéznie.
Megmutatjuk, hogyan működik a “celebgyártás” hazánkban, kik és hogyan építik fel a celebeket. Miként használja őket a nyomtatott média, és kik azok az ismert emberek, akik a legnagyobb márkák érdeklődését is felkelthetik.
Szó lesz arról, milyen autómárkák lehetnek az idei piac legnagyobb meglepetései, és hogyan vezeti be amerikai csúcsmárkáját Európában a Cadillac.
Továbbá foglalkozunk azzal, miként alakulnak a mobiltelefonos vásárlások napjainkban, és megmutatjuk a nézőknek azt is, hogy milyen a női vásárló az egyes márkák szemével.
Negyvennégy adás, több mint száz brand, háromszáznegyvennégy interjú után a negyedik évaddal és Istenes Bence műsorvezetővel folytatódik a BrandMania csütörtök estétől.
via RTL Klub