Élmény és vélemény | alapítva 2009-ben

Bohóctréfákat és trükköket tanultak a Barátok közt szereplői

Baráti bohócdoktorok

2014. június 20. - emTV.hu

rtlklub.jpgValódi bohóctréfákat és trükköket tanultak a Barátok közt szereplői, amelyekkel vidámabbá tették a Bethesda Gyermekkórház neurológia osztályán gyógyuló kisbetegek napját. A rögtönzött tanfolyamot a Piros Orr Alapítvány szakképzet színész-bohócdoktorai, Kárász Eszter és Reitter Zsolt, vagyis Dr. Bigyó és Dr. Tiptop tartották Nyári Diának (Holman Hanna) és Kiss Péter Balázsnak (Illés Péter), akik meglehetősen izgultak, hogy a gyerekek miként fogadják majd az előadásukat, ami egyébként határozottan sikert aratott.

bohocdoktorok.JPG

Nagyon szeretem a gyerekeket és nem jó érzés kórházi környezetben látni őket – kezdte Nyári Dia, aki könnyekig meghatódott, amikor távozott az egyik kórteremből – Érzékeny vagyok, de nem láthatták azt rajtam, hogy megvisel a szituáció. Most az volt a fontos, hogy örömet adjunk a gyerekeknek. Így mi is rengeteg plusz energiát kaptunk a nevetésük és a mosolyuk által.

Míg Dia egyre inkább feloldódott, addig Kiss Péter Balázs lelkesen gyakorolta a mutatványokat a látogatás előtt.

Hallottam már a bohócdoktorok munkájáról, és már nagyon szerettem volna megtapasztalni, hogy miként dolgoznak. Minden tiszteletem az övék, hiszen sokszor kerülhetnek olyan szituációba, amelyben egyáltalán nem könnyű vidámnak lenni – mondta Peti, akit kifejezetten feltöltött az a sok szeretet, amit a gyerekektől kaptak.

RTL Klub

fb_post.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://emtv.blog.hu/api/trackback/id/tr706387521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása