Élmény és vélemény | alapítva 2009-ben

Új átalakító divatműsor a TV2-n

Én is tükörbe nézek

2014. október 10. - emTV.hu

tv2.jpgSzombaton délben Én is tükörbe nézek címmel új műsor indul a TV2-n. A szombatonként délelőtt jelentkező átalakító divatműsor házigazdái, Holdampf Linda és Varró András segít a műsorban szereplő hölgyeknek, hogy igazi önmagukat lássák a tükörben.

varro_andras.JPG

Szombatonként új elemmel bővül a TV2 tematikus műsorkínálata. Az Én is tükörbe nézek az "Én is..." makeover sorozat legújabb, szórendileg kicsit fura című zászlóshajója, amelyben két stylist, Holdampf Linda és Varró András segít a műsor szereplőinek abban, hogy a valódi önmagukkal szembesüljenek.

Nap, mint nap többször is látjuk a tükörképünket. De vajon ugyanazt látjuk, amit a többiek? Hogy mit szeretne eltitkolni a főszereplő és melyek az igazi problémái? Hogy mivel szembesítené szívesen a környezete? Milyen lenne az a stílus, ami valóban jól állna neki? Erre keresi a választ a két stylist, a mély beszélgetések, a rokonok, barátok, hozzátartozók és egy trükkös tükör segítségével. A tükör ugyanis egyik oldaláról átlátható, így a főszereplő önvallomását nem csak a tükörképe figyeli, hanem azok is, akik a tükör mögött vannak.

Az Én is tükörbe nézek segít abban, hogy a főszereplők őszintén beszéljenek önmagukról, bátran szembe nézzenek problémáikkal, és féltve őrzött titkaikkal. Ennek eredménye lesz az őszinte megújulásuk.

Az Én is nézek tükörbe, hopp, pardon, Én is tükörbe nézek egy műsor, ami segít vállalni azt, aki igazán vagy, legalább is a TV2 szerint, mely szombatonként déltől látható a csatornán!

emTV.hu // TV2

facebook.jpg

zzepg_fav.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://emtv.blog.hu/api/trackback/id/tr916777895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása