Élmény és vélemény | alapítva 2009-ben

Hétfőtől újra a Showder Klub

Kiss Ádám is visszatér

2014. november 14. - emTV.hu

rtlklub.jpgNovember 17-étől újra indul a Showder Klub az RTL Klubon. Az őszi-téli szezonban visszatér Kiss Ádám, a stand-up műfaj egyik legjobbja. Az első adásban Trabarna, Somogyi András, Varga Ferenc József és Aradi Tibor szállítja a poénokat.

kiss_adam.JPG

Fellélegezhetnek a Kiss Ádám rajongók, hiszen a Showder Klub fenegyereke visszatér! Idén kétszer is találkozhatnak vele a nézők, sőt, új oldaláról ismerheti meg őt a közönség – mondja Kovács Kristóf producer. – Továbbra is biztosítunk bemutatkozási lehetőséget az új, feltörekvő stand-up generációnak, valamint az egyes adásokba vendégeket is hívunk, elsőként Erdei Zsolt érkezik.

Kiss Ádám egy évig pihentette szereplését a műsorban, most viszont újult erővel tér vissza.

Öt évig voltam állandó szereplője a shownak, az utóbbi időben viszont csak nézője. Egy évig pihentem, egészen más dolgokkal foglalkoztam, leginkább forgattam. Nemrég jöttem haza a tengerentúlról, mert engem még beengedtek az Egyesült Államokba – meséli viccesen Ádám. – Ott is töltődtem, úgyhogy friss közéleti, magánéleti poénokkal jövök hamarosan.

A műsorvezető Rekop György lesz, aki igencsak megizzasztotta kérdéseivel a dzsungel királyát, Erdei Zsoltot. Sőt, a profi boksz-világbajnok az is elárulta, mitől fél a legjobban.

emTV.hu // RTL Klub // fotó Bársony Bence

facebook.jpg

zzepg_fav.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://emtv.blog.hu/api/trackback/id/tr516897433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása