Élmény és vélemény | alapítva 2009-ben

Két éves az Éjjel-Nappal Budapest

A két év alatt 460 részt láthattak a nézők

2015. február 11. - emTV.hu

rtlklub.jpgMásodik születésnapját ünnepli február 11-én Magyarország egyik legnépszerűbb napi televíziós sorozata, az RTL Klubon látható Éjjel-Nappal Budapest. Joe és barátai kalandjait 2013 óta követhetjük figyelemmel, két év alatt 460 részt láthattak a nézők.

enbp2_1.jpg

Amikor elkezdtük, nem tudtuk, hogyan fogadnak bennünket, de örülök, hogy a kezdetektől kitartanak mellettünk a rajongók – mondta Joe, aki a sztori szerint annak idején albérlőket keresett az örökölt lakásába, így kezdődött minden. Az egész életünk megváltozott, de ezt szerintem közülünk senki sem bánja – tette hozzá.

enbp2_2.jpg

Az induló csapatból kilenc főszereplőt még mindig láthatnak a nézők. Joe mellett Anikó, Kristóf, Gábor, Barbi, Lali, Hanna, Regi és Marci hétfőtől péntekig minden este ott vannak a képernyőn. Persze folyamatosan érkeznek újabb és újabb szereplők is.

enbp2_3.jpg

Egy kicsit olyan, mintha az én születésnapomat is ünnepelnénk – folytatta Lali, aki talán a legtöbbre vitte az elmúlt két évben. Előtte is voltam valahol és csináltam valamit, de az volt a vágyam, hogy mindenki megismerjen. Ez az Éjjel-Nappallal megvalósult, de arról nem is álmodtam, hogy mondjuk az egyik legtöbbet megnézett hazai video valaha is az enyém lesz . A sorozattal új életet kaptam, így most úgy érzem én is két éves vagyok, de leszek ennél idősebb is, ez biztos! – fejezte be a sorozat mókamestere.

emTV.hu // RTL Klub // fotó: Bársony Bence

facebook.jpg

zzepg_fav.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://emtv.blog.hu/api/trackback/id/tr387161787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása