Élmény és vélemény | alapítva 2009-ben

Kamaszlány forgatja fel Pikali Gerda életét

Egy tizenhat éves lázadó tini a Jóban Rosszban legújabb szereplője

2015. november 04. - emTV.hu

tv2.jpgMiközben néhány napja Sixx a c:c-n arról írt, hogy félnek a sorozat színészei, hogy mivel Simicska egyik cége, a Show&Game gyártja a sorozatot, bajban lehetnek, most egy kamaszlány forgatja fel Pikali Gerda életét, ugyanis egy tizenhat éves lázadó tini a Jóban Rosszban legújabb szereplője.

joban_rosszban_pikali_halmos.jpg

Halmos Adélt nem kell félteni, ha egy kis balhéról van szó. A lány leginkább édesanyja, a nyomozóként dolgozó Gabi életét keseríti meg.

Csillagkúton mindig történik valami. A Jóban Rosszban rajongói sosem unatkoznak, de az idei ősz különösen sok újdonságot tartogat a nézőknek. Az egyik ilyen Halmos Adél feltűnése. A tizenhat éves lázadó kamaszlány szomjazik szülei szeretetére, ám túl dacos ahhoz, hogy ezt beismerje.

"Egy igazi időutazás számomra ez a forgatás. Újra átélem a tizenhat éves énemet, amikor én is lázadtam minden ellen. Felnőtt akartam lenni, de persze azért minden nap rohantam egy anyai ölelésért. Bár én is kerestem a konfliktusokat, Adéllal ellentétben én kerültem az igazán nagy balhékat" – mondta a kamaszlányt megformáló Nagy Rebeka.

Adél szülei elváltak és elhanyagolták őt, de édesanyja észbe kap, és most próbálja helyrehozni a kapcsolatát lányával, nem sok sikerrel.

"Számomra az a kihívás ebben a szerepben, hogy megmutassam milyen rossz a kapcsolata Adélnak az édesanyjával. Én tiniként is remekül kijöttem az anyukámmal, egyszerre volt a barátnőm és a pszichológusom. Itt viszont állandó a vita, Adél kegyetlen és igazságtalan az édesanyjával. Ez azért is nehéz számomra, mert az anyukámat alakító Pikali Gerdát nagyon kedvelem, már az első forgatási napon megtaláltuk a közös hangot" – hangsúlyozta Rebeka.

Hogy valaha közös nevezőre jut-e anya és lánya vagy még több balhéra lehet számítani Adéltól, az a Jóban Rosszban legújabb epizódjaiból kiderül.

emTV.hu // TV2

fb.jpg

zzepg_fav.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://emtv.blog.hu/api/trackback/id/tr748051394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása