Az AXN csatorna a 2014-es Idén ősszel nézz és láss őszi kampány szpotját és a Shake It Up (Hey You!) karácsonyi videóját arany szoborral, a Hannibal második évados kampányszpotját pedig ezüst szoborral jutalmazták Los Angelesben, a PromaxBDA Global Excellence Awards-on.
A 2014-es őszi Idén ősszel nézz és láss nevű kampány szpotjait (itt és itt) az Ünnepi/Szezonális/Különleges esemény vagy programkampány többféle médium felhasználásával kategóriában díjazta arany minősítéssel a szakmai zsűri. A karácsonyi videót a Művészeti Rendezés és Design: Önreklám/Bemutató/Vállalati videó kategóriában a legmagasabb elismeréssel honorálták Los Angelesben. A Hannibal második évadának promóciós kampánya ezüst szobrot nyert a Drámai Programkampány többféle médium felhasználásával kategóriában.
A Promax a világ egyik legnagyobb, az elektronikus és távközlési szektor promóciós és marketing szervezete, egy non-profit kezdeményezés, melyben a legnagyobb távközlési cégek, kábeltelevíziós szervezetek, rádiók, számítógépes hardware és software vállalatok, valamint internetes és egyéb nagy ütemben fejlődő technológia cégek képviseltetik magukat. A BDA a világ vezető távközlési és multimédiás designer szervezete.
A Promax|BDA évente zsűrizi a legeredetibb promóciós és marketing kampányokat. Az általa kiadott díjak a távközlési piac magas presztízsű elismerésének számítanak.
emTV.hu // AXN