Élmény és vélemény | alapítva 2009-ben

Két arany és egy ezüst díjat nyert az AXN

A PromaxBDA Global Excellence Awards-on jutalmazták a piros csatornát

2015. június 16. - emTV.hu

axn.jpgAz AXN csatorna a 2014-es Idén ősszel nézz és láss őszi kampány szpotját és a Shake It Up (Hey You!) karácsonyi videóját arany szoborral, a Hannibal második évados kampányszpotját pedig ezüst szoborral jutalmazták Los Angelesben, a PromaxBDA Global Excellence Awards-on.

promaxbda.jpeg

A 2014-es őszi Idén ősszel nézz és láss nevű kampány szpotjait (itt és itt) az Ünnepi/Szezonális/Különleges esemény vagy programkampány többféle médium felhasználásával kategóriában díjazta arany minősítéssel a szakmai zsűri. A karácsonyi videót a Művészeti Rendezés és Design: Önreklám/Bemutató/Vállalati videó kategóriában a legmagasabb elismeréssel honorálták Los Angelesben. A Hannibal második évadának promóciós kampánya ezüst szobrot nyert a Drámai Programkampány többféle médium felhasználásával kategóriában.

A Promax a világ egyik legnagyobb, az elektronikus és távközlési szektor promóciós és marketing szervezete, egy non-profit kezdeményezés, melyben a legnagyobb távközlési cégek, kábeltelevíziós szervezetek, rádiók, számítógépes hardware és software vállalatok, valamint internetes és egyéb nagy ütemben fejlődő technológia cégek képviseltetik magukat. A BDA a világ vezető távközlési és multimédiás designer szervezete.

A Promax|BDA évente zsűrizi a legeredetibb promóciós és marketing kampányokat. Az általa kiadott díjak a távközlési piac magas presztízsű elismerésének számítanak.

emTV.hu // AXN

facebook.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://emtv.blog.hu/api/trackback/id/tr97548416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása