2009. március 25-én a Sport TV három szerkesztője úgy döntött, hogy a Facebook közösségi oldalon szükség van egy Sport TV-profilra, mely összegyűjti azokat a nézőket, akik rendszeresen követik a Sport1 és Sport2 csatornák közvetítéseit (a SportM-et a Chello a profil elkészítése után indította, 2010-ben). Az elején még csak egy-két alapinformációt találtak az érdeklődők, de később - ahogyan bővült a kör – egyre több applikációval, menüponttal gazdagodott a kínálat, melyek fejlesztésében a Kriek Media vállalt oroszlánrészt.
Kevesebb, mint három és fél év telt el azóta, hogy megalakult a Sport TV barátainak köre, a több mint százezres taglétszámmal magasan megelőzi a többi magyar sportcsatornát, de a hazai sport tartalmú oldalak közül is ott van a legjobbak között. A rajongóknak, a Facebook adta lehetőségeknek köszönhetően, lehetőségük van kapcsolatot teremteni a műsorvezetőkkel és kommentátorokkal, de a műsorok interaktivitását segíti az is, hogy a rajongók üzenhetnek, hozzászólhatnak az aktuálisan felvetett témához és szavazhatnak is. Talán ennek köszönhető az is, hogy az oldal kimagaslóan jól teljesít az elérésben is (talking about this), mivel naponta háromszázezer felhasználó hírfolyamába kerül be a Sport TV valamely aktivitása.
Sport TV