Hiánypótló partisorozat indult útjára, amely a marketing és reklám szakma krémjét tömöríti. A Midnight Meeting első állomása jobban nem is sikerülhetett volna, hiszen abszolút telt házas partin buliztak együtt a marketing, pr, sales és reklám szakemberek. Az esten bemutatkozott a 2011-es év Gombold Újra pályázat győztese, Gyöngyösi Renáta frissen alapított divatmárkája, az Iner új kollekciója, majd a Smile Showtime Band lépett színpadra Gönczi Gáborral és Tóth Gabival, végül pedig ToTo Jr. és Dj Matte gondoskodott a hangulatról.
„Minden várakozásunkat felülmúlta az első Midnight Meeting, hiszen egy gombostűt sem lehetett volna leejteni, abszolút telt ház volt. Ezzel bebizonyosodott számunkra, hogy van létjogosultsága a marketing szakma tematikus bulijának” – mondja Mészáros Zoltán, a szervező Z9 Konzultációs és Reklám Kft. vezetője.
Az eseményen hirdették ki a Midnight Meeting kreatív versenyének eredményét is, négy kategóriában nyertek Arany Tűsarok díjat a nevezők.
„Az ügynökségek versenyén első munkákkal, hazai termék-szolgáltatás reklámjával, nyilvánosság elé nem került kampánnyal, valamint internetes fejlesztésekkel lehetett nevezni. Az ünnepélyes átadón viccesen keveredett a pályázat komolysága és a parti laza hangulata, hiszen az est házigazdája, Kárász Róbert a nyertesekkel együtt megmérte az Arany Tűsarok díjat szimbolizáló aranycipellő sarkát. Épp ez volt a célunk, hogy az est egyaránt szóljon a kellemes lazításról, az alkohol fűtötte szenvedélyről és a szakmai elismerésről” – teszi hozzá Óvári Zita, a Midnight Meeting főszervezője.
A folytatás nem is kérdéses: a következő Midnight Meeting január utolsó hetében lesz, szintén a Symbol Budapest szórakoztató komplexumban.
KRQ