Élmény és vélemény | alapítva 2009-ben

A BK-ös Balázs lakkozott körömmel ment a Cometre!

Heti bulvár

2013. június 16. - emTV.hu

news.jpgÚgy látszik minden hétre jut valami olyan bulvárhír, amin még mi – akik ritkán foglalkozunk ilyesmikkel – is  csámcsoghatunk. Csütörtökön volt a VIVA Comet, az Indexvideó meg forgatott. Az előbb megnéztem, vicces volt. Észrevettem például, hogy a barátokköztös Berényi Balázs és a Szabit játszó Bozsek Márk pózolása közben úgy néznek ki Aradi Balázs ujjai, mintha ki lennének kenve. Pinkkel.

indexvideo_comet.jpg

Kattints a képre és megnyílik nagyban is! A videón pedig 2.40-nél található. Jó, tudom, nincs kilakkozva, max egy színtelen körömápolóval. De azért tényleg úgy néz ki, nem? Szóval az csak egy hatásvadász cím volt, lebuktam.

Egyébként Majka azt mondta, hogy a hazai internetezők száma elérte a hétmilliót, de idén márciusban még csak 5,6 millió fölött járt. Ebben mindenféle netes előfizetés benne van, az üzleti és a mobil is. De nem akarok belekötni a srácba, simán igaza van, ahogy Dopemannek is. Már ami a témával kapcsolatos véleményüket illeti.

Az egész VIVA Comet egy vicc, évek óta az. Kiöltözött puccparádé az egész. Bratyizás és jópofizás. Meg persze ingyen kaja és pia a VIP-nak. Persze ez minden díjkiosztóra igaz lehet. De sokat elmond, hogy a Cometen sokszor több a VIP, mint a jegyet vásárlók száma. Úgyhogy maradhatunk annyiban, hogy megrendezése inkább presztízskérdés a VIVA-nak. Persze ez minden díjkiosztóra igaz lehet. BÁR! Egy MTV-s átadón azért még is csak jobban lázba jön a nép, mint egy VIVA Comet kapcsán.

Egy este, amikor a hazai celebvilág híresnek érezheti magát. A díj pedig mára teljesen elvesztette az értékét. Aki csinál egy 20 milkó feletti You Tube nézettséget, le van szarva. Én magam nem szeretem a számot és nem fog meg a rap sem, de ha más nem, ez biztosan elismerésre méltó, főleg, hogy Magyarországról van szó.

Amit még nem értek, mit keres ott Kiszel Tünde és az extracuki Palvin Barbara? Oké, ők is üstökösök, Barbi meg nagyon szép, de a zeneiparhoz nem sok közük van. Talán Kiszelnek több. :D

Nem tudom, Te hogy vagy vele, de nekem ezeknek az arcoknak többsége nem mond semmit. Főleg nem tudom, hogy ki az a Düki, és a Children of Distance neve se mond sokat. Bár róluk az idei Comet végeláthatatlan reklámozásának (a Viacom csatornákon) ideje előtt is tudtam, hogy léteznek. Oké, a VIVA nem az én ízlésem. A Z+-t szerettem, úgyhogy végezetül idézzük fel, az akkor még jóval tahóbb Sebestyén Balázs tündöklését.

-dani-

facebook.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://emtv.blog.hu/api/trackback/id/tr725364071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása