Élmény és vélemény | alapítva 2009-ben

Az RTLII-re érkezik a ValóVilág6

Már lehet jelentkezni!

2013. szeptember 23. - emTV.hu

vv.jpgA ValóVilág először 2002. szeptember 9-én került képernyőre, és december 23-ig tartott. Több mint száz adás után az akkor 27 éves Mészáros Szabolcs vitt mindent. Néhány hét múlva szilveszterkor indult a második széria, ami 2003. június 1-én, Vitkó László győzelmével ért véget. A harmadik évad 2003. december 27-én indult, és 2004. június 4-én, az akkor 18 éves Gyukin Milovan győzelmével zárult. Ezt követően 2010. november 20-ig zárva maradt a Villa kapuja. A negyedik VV-t Nagy Alekosz nyerte meg 2011. május 8-án. A mindeddig utolsó ValóVilág szinte napra pontosan kilenc évvel az első után, 2011. szeptember 12-én kezdődött és 2012. február 26-én Knapp Attila győzelmével ért véget. A valóságshow hamarosan az RTLII-n folytatódik tovább. Jelentkezni az rtlklub.hu/valovilag6 címen, illetve SMS-ben a VV6 kódot elküldve a 0630 555 5571 normál díjas telefonszámra elküldött üzenettel lehet. A tovább mögött videó!

facebook.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://emtv.blog.hu/api/trackback/id/tr615530189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása