Ha valami nem megy, változtasd meg a szabályokat! Így tett a nézettségi versenyben az RTL Klubbal szemben sorozatosan alulmaradó hazai nyuggeradó, a TV2 is. Idén januártól a megszokott 18-49-es korosztály helyett már 18-59-ben kommunikál. Ezért születhetnek olyan cikkek a sajtóoldalukon, mint például, hogy már két hete piacvezető a TV2. Legalább is az átlagos közönségarányt tekintve, az imént már említett 18-59-ben. A leírtakat mindenki kezelje egészséges fenntartással. Íme:
A TV2 volt az elmúlt két hét legnézettebb csatornája. A csatorna újra nyerte a teljes hetet, a 4. héten az átlagos piaci részesedése elérte a 13,43%-ot a 18-59-es célcsoportban. Ezt megelőzően a 3. héten is piacvezető volt 13,04%-os heti átlagos közönségaránnyal. Az elmúlt két hétben a TV2 folyamatosan nyolc napot nyert egymás után január 18-25. között teljes napon a 18-59-es lakosság körében.
Január 20-án a TV2 14,96%-os piaci részesedéssel kezdte a hetet, majd kedden 15,54%-os SHR-rel folytatta. Szerdán a csatorna napi átlaga 15,24% volt, míg csütörtökön 14,47%-ot ért el. Pénteken a napi piaci részesedése 14,68% volt, míg szombaton 10,78% és vasárnap 10,06%-os közönségarányt ért el a 18-59-es célcsoportban.
TV2 // emTV.hu