Élmény és vélemény | alapítva 2009-ben

Orbán Ágnes a Konyhafőnök győztese

Hétfőtől a gyerekeké a konyha a Konyhafőnök Juniorban

2015. november 06. - emTV.hu

rtlklub.jpgA finalistáknak ezúttal is egy háromfogásos menüsor elkészítése volt a feladatuk, amihez segítséget is kaptak korábbi versenytársaik személyében. A konyhafőnöki cím, a tízmillió forint és a trófea végül Ágié lett, aki az első női győztes a Konyhafőnök történetében. Hétfőtől jönnek a gyerekek!

orban_agnes.jpg

"Amikor Zé kimondta a nevemet, mint győztest, az színtiszta öröm volt. Úgy, ahogy az elején terveztem, amiért megdolgoztam, az valóra vált. Én ezért jöttem és így megyek el, hogy ezt most el is viszem" – mondta Orbán Ági, a győzelme kihirdetését követően.

Bár Daninak a második helyet sikerült megszereznie, örül annak, hogy idáig jutott a versenyben. "Furcsa, hogy azért küzdöttem minden nap, hogy a végén az én nevemet mondják ki. Ez nem így lett. Viszont az útravaló, amit a zsűritől, különösen a séftől kaptam, az talán még a díjtól is többet ér. Megismertem önmagam, nagyon sokat tanultam, egy percét sem cserélném el a versenynek, semmire" – mondta Sass Dani.

Hétfőn hat ifjú szakács vág neki a Konyhafőnök Junior versenyének. Ők azok, akik nem csak repülni vagy teleportálni szeretnének megtanulni, hanem az is izgatja őket, hogyan készül tökéletesen egy rizottó. És persze nyerni akarnak, de nagyon! Ha szeretnéd megismerni az első hat versenyzőt, kattints ide!

Konyhafőnök Junior minden hétköznap este nyolckor az RTLII műsorán!

emTV.hu // M-RTL

fb.jpg

zzepg_fav.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://emtv.blog.hu/api/trackback/id/tr718056232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása