Tegnap délután öt óra magasságában több órára gyakorlatilag teljesen leállt a DIGI internet- és telefonszolgáltatása Kőbányán, illetve a 1272-es ügyfélszolgálati telefonszámot sem lehetett elérni. A szolgálatatás este nyolc óra magasságában helyreállt, alant mondjuk mi történt.
Mint azt a DIGI-től megtudtuk, a X. kerületben tapasztalható időszakos technikai fennakadást az egyik ügyfélnél fellépő hiba okozta, mely elhárításához a hálózatról fizikailag le kellett csatlakoztatniuk a rendszerét.
Ez persze nem magyarázza, hogy a kerületben élő előfizetőket miért is kellett lekapcsolniuk, valamint azt sem, hogy a telekommunikációs cég miért nem kommunikálta a hibát például a facebook- oldalán, hiszen ez idő alatt a telefonos ügyfélszolgálat sem volt elérhető – és ezt saját tapasztalatból írom. A DIGI tájékoztatása szerint viszont a központi telefonos ügyfélszolgálat elérhető volt a teljes időszak alatt, bár előfordulhatott, hogy a kerületből egyszerre nagy számban érkező bejövő hívások miatt pillanatnyi túlterheltség volt tapasztalható.
A szolgáltatás este nyolc óra magasságában állt teljesen helyre.
emTV.hu // DIGI // fotó: Google / képünk illusztráció