Tegnap mutatta be az RTL Klub a Survivor első adását, ami rendesen odavert a TV2-n vele egyidőben futó és szintén tegnap startoló Séfek séfe című gasztroreality-nek. Az Ördög Nóra által vezetett szintén külföldi licensz alapján készülő főzős műsort tizennyolc és negyvenkilenc év közöttiek körében az éppen a tévé előtt ülők 9,5%-a választotta, míg a Survivor bevezető része a kereskedelmileg fontos célcsoport mellett a teljes lakosság körében is kiváló számokkal büszkélkedhet; több, mint kétszázezerrel többen voltak kíváncsiak a Buwaya és az Ibon törzsre, mint a gasztro-tehetségkutatóra. Nézzük mit jelet ez számokban!
A Fülöp-szigeteki, nomád körülmények között a túlélésért, valamint a húszmillió forintos főnyereményért küzdő nők és férfiak túlélőshow-ja 21,4%-os közönségarányt (SHR) ért el a 18-49 korcsoportban, míg ebben az idősávban a TV2-n látható Séfek séfe mindössze 9,5%-ot. Ez a teljes lakosság körében 637.470 és 414.860 nézőt jelent az RTL Klub javára.
A Survivor mai, második adásban kerül sor az első védettségi játékra. A vesztes törzsnek a törzsi tanácson egy játékost ki kell szavaznia a sajátjai közül, ez egyben előrevetíti, hogy a vesztes törzsnél kirobban az első vita és elkezdődik a játék sava-borsát adó szövetkezés és taktikázás.
Survivor premier
augusztus 28-től hétköznaponként 18:55-kor
RTL Klub
emTV.hu // M-RTL // Red Lemon Media
Nielsen közönségmérés. 2017. 08.28-án, a 18-49 éves korosztály körében, főműsoridőt (19:00-23:00) vizsgálva. Live+AsLive nézettségi adatok.