A tegnapi Brandmánia második felében a hétfőn startoló RTL II-ről és a november 2-án induló SuperTV2-ről volt szó. Előbbiről Kolosi Péter az RTL Klub, utóbbiról Kiss Péter a TV2 programigazgatója beszélt. A TV2 ilyen terjedelemben való megjelenése az RTL-en kissé szokatlan, ráadásul a riport alatt végig az volt a benyomásom, hogy Kolosi Péter nagyjából a marketingszöveget adta le, például hogy "az RTL II-ről mindenki tud, ahogy arról is, hogy a fű zöld", vagy "a név kötelez", míg Kiss Péter egy "The Voice- fal" előtt beszélt a TV2 és kábelportfóliójának megújításáról.
Az meg elég vicces, hogy míg a műsorban értelemszerűen nyíltan beszéltek mindkét országos adóról, addig Kolosi a Forró nyomon kapcsán csak annyit mond, hogy a műsor már szerepelt a magyar televíziózás palettáján. Ezt már annak idején egy Fókusz riport kapcsán is megjegyeztem; érthető, ha az RTL-en nem hangzik el az, hogy 2002-es megszűnéséig szintén Máté Krisztinával már ment ez a műsor a TV2-n, de nem kéne ennyire pofátlanul direkt módon kikerülni ezt a mondatot. Főleg akkor, ha egy olyan műsorba készül az interjú, amiben nem csak többször elhangzik a TV2 és csatornáinak neve, hanem műsorokból (pl.: Megasztár, Nagy Duett, stb) és a a csatorna sajtótájékoztatójáról is látunk képsorokat.
A riportból az is világosan kiderült, hogy míg a hazai nyuggeradó a SuperTV2-vel egy sokkal dinamikusabb csatornát szeretne létrehozni, addig a fiatalosabb RTL Klub a harmincon felüli nézőkre koncentrál.
A műsort itt lehet megnézni, az erről szóló rész 13:45-kor kezdődik.