Interjú Ómolnár Miklóssal

2014. június 25. 14:40 - emTV

Középre kell pozicionálni a tartalmat

news.jpgA legnagyobb hazai print márkáknak a tartalom előállításnál egy szélesebb korosztályi skálát kell alapul venni, amelyikbe éppúgy bele kell férnie a nagymamának, mint a tini lánynak, és azoknak a korosztályoknak is, akik e kettő között helyezkednek el – állítja Ómolnár Miklós. A TV2 által szponzorált kreatívos interjú részlete.

Lehet sikeres lapot csinálni Magyarországon egy-egy korosztályi réteg számára?

Magyarország lapkiadás szempontjából kis piac. A tartalom előállításakor, bármennyire is prózaiul hangzik, ezt a viszonylag nem túl széles olvasói réteget ugyanúgy figyelembe kell venni, mint azt, hogy melyek ennek a szegmensnek a kulturális preferenciái, magyarul melyek azok a témák, tartalmak, amelyek őket igazán érdeklik. A legnagyobb hazai printmárkáknak mindig is tágan kellett értelmezniük a korosztályi kérdést, ha igazán a piacon akartak maradni, ha fejlődni akartak. A tartalom előállításnál egy szélesebb korosztályi skálát kell alapul venni, amelyik éppúgy bele kell férnie a nagymamának, mint az unokájának.

Magyarországon egyfajta többgenerációs modellben kell gondolkodnunk, mi sajnos nem lehetünk olyan nagyvonalúak, mint például brit kollégáink, ahol a hasonló magazinok kiadásánál tökéletesen működik a célzott korosztály rendszere, azaz lehet külön lapja több eltérő generációnak is. A hatalmas, több kontinensre kiterjedő angol nyelvű piac képes mindegyiket eltartani.

TV2

fb_post.jpg

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emtv.blog.hu/api/trackback/id/tr876415009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása