Az AMC Networks ma bejelentette, hogy MGM csatornáját újrapozícionálja "AMC" néven. A re-brand az Észak-Amerikán kívüli forgalmazás első lépését jelenti az AMC számára. A médiacég helyi csatornái ez év vége felé kerülnek bevezetésre Európa, Latin-Amerika, Ázsia, Afrika és a Közel-Kelet kulcsfontosságú kábel és műholdas platformjain. A csatornákat AMC VOD, HD és "TV everywhere" szolgáltatások is kísérik majd.
Az AMC Networks "Halt & Catch Fire" és a "The Divide" című saját gyártású sorozatai lesznek az első olyan exkluzív tartalmak, melyek premierjét a csatorna idén műsorára tűzi. Az AMC Studios által gyártott sorozatok premierjein kívül a médiacég közismert filmeket is bemutat a világ legnagyobb filmtáraiból, köztük az MGM, a Paramount és a Sony gyűjteményeiből válogatva.
"Szándékunk, hogy az Egyesült Államokban követett stratégiánk alapján, az egész világon bevezessük az AMC márkát, és egy széles terjesztésű csatornát hozzunk létre saját gyártású tartalmaink számára" - mondta Ed Carroll, az AMC Networks ügyvezető igazgatója.
"Meggyőződésünk, hogy az AMC értékes új eleme lesz szolgáltató partnereink kínálatának, és közösen dolgozhatunk üzletünk további fejlesztésén" - fűzte hozzá Bruce Tuchman, az AMC Global és a Sundance Channel Global elnöke. Az elnök felelősségi körébe tartozik a globális hálózatok műsorainak összeállítása, teljes marketing-tevékenysége, valamint az üzleti és stratégiai fejlesztése.
Az AMC Networks a múlt hónapban jelentette be Chellomedia üzletágának (melybe az MGM Channel is tartozott) átnevezését, amely a továbbiakban "AMC Networks International" néven működik. Ennek keretében a budapesti székhelyű Chello Central Europe neve AMC Networks International Central Europe-ra változott.
AMC Networks // fotó: panoramaaudiovisual.com