A Fem3 fennállásának eddigi legjobb eredményét érte el az elmúlt hónapban. Kiemelkedő teljesítményének köszönhetően a TV2 Csoport nőket célzó csatornája az RTL II-t teljes napon és főműsoridőben is maga mögé utasította.
Augusztusban a Fem3 1,5%-os piaci részesedést ért el teljes napon a 18-49 éves célcsoportban, míg az RTL II közönségaránya 1,4% volt a vizsgált időszakban – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból. A főműsoridős (18.00 – 23.00) adatokat tekintve múlt hónapban a Fem3 közönségaránya 1,1% volt az RTL II 0,9%-os piaci részesedésével szemben. Emellett a SuperTV2 is kiemelkedően, 2%-os átlaggal (18-49, teljes nap) teljesített az előző hónapban. Így az RTL II-t már nemcsak a SuperTV2, hanem a Fem3 is megelőzte.
A Fem3 az egyik legdinamikusabban fejlődő csatorna, a 34. héten (augusztus 18-24.) például rekord magas, 1,6%-os közönségarányt ért el a 18-49 éves célcsoportban, míg az elsődleges célcsoportban, a 18-49 éves nőknél ez 1,7%-os piaci részesedést jelentett. A TV2 Csoport nőket célzó csatornája a legjobbkor lendült formába. Hétfőn indult ugyanis a Fem3 Café, napi élő délelőtti magazinműsor, amely csupa olyan témával foglalkozik, ami a nőket érdekli.
emTV.hu // Fem3