Élmény és vélemény | alapítva 2009-ben

A Fem3 megelőzte az RTL II-t

A Fem3 közönségaránya 1,1% volt az RTL II-é 0,9%

2014. szeptember 03. - emTV.hu

fem3.jpgA Fem3 fennállásának eddigi legjobb eredményét érte el az elmúlt hónapban. Kiemelkedő teljesítményének köszönhetően a TV2 Csoport nőket célzó csatornája az RTL II-t teljes napon és főműsoridőben is maga mögé utasította.

Augusztusban a Fem3 1,5%-os piaci részesedést ért el teljes napon a 18-49 éves célcsoportban, míg az RTL II közönségaránya 1,4% volt a vizsgált időszakban – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból. A főműsoridős (18.00 – 23.00) adatokat tekintve múlt hónapban a Fem3 közönségaránya 1,1% volt az RTL II 0,9%-os piaci részesedésével szemben. Emellett a SuperTV2 is kiemelkedően, 2%-os átlaggal (18-49, teljes nap) teljesített az előző hónapban. Így az RTL II-t már nemcsak a SuperTV2, hanem a Fem3 is megelőzte.

A Fem3 az egyik legdinamikusabban fejlődő csatorna, a 34. héten (augusztus 18-24.) például rekord magas, 1,6%-os közönségarányt ért el a 18-49 éves célcsoportban, míg az elsődleges célcsoportban, a 18-49 éves nőknél ez 1,7%-os piaci részesedést jelentett. A TV2 Csoport nőket célzó csatornája a legjobbkor lendült formába. Hétfőn indult ugyanis a Fem3 Café, napi élő délelőtti magazinműsor, amely csupa olyan témával foglalkozik, ami a nőket érdekli.

emTV.hu // Fem3

fb_post.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://emtv.blog.hu/api/trackback/id/tr656665469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása