Élmény és vélemény | alapítva 2009-ben

William Fichtner Magyarországon

Így éreztem magam az AXN rendezvényén

2014. szeptember 17. - Ádám // emTV.hu

axn.jpgEgy borús szerda délelőttön keltem útra, hogy a televíziós premier előtt többedmagammal megnézzük a Crossing Lines – Határtalanul második évadának első epizódját és találkozzunk William Fichtnerrel az AXN rendezvényén, az Uránia Nemzeti Filmszínházban.

bill_ossz.jpg

Kivételesen teljesen élménybeszámoló szinten írok most a rendezvényről, így kérlek ennek tudatában olvassátok!

Egy gyors sajtóregisztrációt követően már az Uránia előcsarnokában ittam az almalevemet. Nem telt bele sok idő, megérkezett William Fichtner, minket pedig betereltek a moziterembe. Itt jegyezném meg, hogy bármennyire is jól éreztem magam, sajnos nem tudtam egy kis negatív szájíz nélkül távozni a rendezvényről, ám előrebocsátom, hogy a magamfajta újságírók kedvében járni, főleg, ha egy nemzetközi színész menedzsmentje is képbe kerül, szinte lehetetlen.

Szóval volt ott egy öltönyös pasi, nem tudom a szerepét, de közölte, hogy kis csúszás van, és aki majd a vetítés után kérdezni szeretne, az legyen kedves oldalt helyet foglalni, hogy a mikrofont könnyebben tudják majd odaadni a kérdezőnek. Igen, egy moziteremben tutira a szélére fogok ülni... nem beszélve arról, hogy a vetítés után egy rövid technikai szünet miatt nyugodtan bárki bárhová átülhetett volna. Úgyhogy ez egy tök szükségtelen butaság volt.

Tehát visszatérve, egy rövid köszöntő után elindult a Crossing Lines – Határtalanul második évadának első epizódja, melyről a szpojlerveszély miatt nem írok, de ahogy azt már tegnap a facebook oldalunkra kiposztoltam, Donald Sutherland magyar hangja Fülöp Zsigmond lett, mivel az első évadban szinkronizáló Helyey László sajnos január 3-án elhunyt. Ezzel kapcsolatban egy piros pont az SDI Media Hungary-nek, Fülöp Zsigmond nagyon jó választás volt Sutherland magyar hangjának.

bill_panel.jpg

A vetítés (és a már említett szünetecske) után következett egy panelbeszélgetés, amit az Index és a comment:com újságírója, Varga Attila, azaz ismertebb nevén sixx moderált, ezt követte a kérdezz-felelek-rész. Erről itt olvashattok még, így igazából csak azt emelném ki, hogy Bill egy nagyon közvetlen és jó humorú fickó, sokat nevettünk válaszain és humoros megjegyzésein, sőt, azt sem hagyta ki, hogy kicsit szívja a kérdezők vérét is. Nem akartam átülni a sor közepéről, így nem kérdeztem semmit, bár az kissé gáz volt, hogy a (feltett kérdések alapján inkább megszeppent rajongóknak tűnő) kérdezők két-három kérdése miatt, csak nagyon kevés érdemi információhoz jutottunk. (A kivételek közé tartozott például a SorozatGURU-sok kérdése.) Leginkább az ilyen jellegű kérdések uralták a question and answer etapot: Hasonlóság Sherlock Holmes és Carl Hickman között (mindkettő jó megfigyelő és mindkettő szenvedélybeteg), hasonlóság a Criminal Minds és a Crossing Lines között (ugyan az az alkotó), és hogy szerepel-e a már leforgatott Törtetők- filmben. Bezzeg a hazánkban néhány hete bemutatott Tini Ninja Teknőcök filmről senki nem kérdezte. Bővebben nem mennék bele, de az érezhetően buta kérdéseket Fichtner a jó humorának köszönhetően élvezhetőbben válaszolta meg, mint amit "megérdemelt volna". Az viszont kiderült, hogy nemsokára eldől, lesz-e harmadik évad a Crossing Lines-ból.

Ezek után feltereltek minket a galériára egy "nagyon finom ebédre"... Nos, már nagyon régóta nem fogyasztok ételt a sajtórendezvényeken, de a gyomrom úgy gondolta, hogy kivételt kell tegyek. Nem kellett volna. Biztos nagyon finom volt, és azt hiszem csak én vagyok a béna, de ismét sikerült kiválasztanom valami olyasmit, ami elvette a kedvem a további próbálkozásoktól. Viszont sok kollégával ellentétben, én biztosan nem a kaja miatt megyek.

Kisvártatva megérkezett Bill is, akit azonnal körbevett a tömeg; autogram-osztás, fényképezkedés, de erről abszolút lemaradtam. Nem vagyok az a típus, aki csak azért is odafurakodik, főleg, hogy volt egy pont, miután Fichtner érezhetően távozni óhajtott volna – ha hagyják.

Kaptam egy infót, hogy még visszajön egy rövid sajtófotózásra az AXN-es fal elé, így gondoltam kivárom, még is előbb publikáljuk ezt a cikket, minthogy megérkezzenek a hivatalos fotók. Így is tettem, ám a fent már említett öltönyös pasas közölte, hogy ide bizony csak hivatásos fotósok jöhetnek be, mobillal nem lehet ám, milyen az. Szóvá is tettem, hogy én meg képeket akarok ehhez a poszthoz, így egy kedves, szintén szervező hölgy mondta, hogy nyugodtan menjek be. Lőttem is négy, a zoomolás miatt valóban nem túl jó minőségű képet azalatt a két-három perc alatt, míg Bill a fotósoknak pózolt.

A magam részéről azért mindenképpen élveztem a rendezvényt, a panel közben sokat nevettem. A sorozat valóban jó, bár magán hordoz néhány európai jegyet – nem mintha ez hátrány volna. Leszámítva az öltönyös pasast, és azt, hogy Schnell Ádám, a sorozatbeli magyar hangja nem volt ott, az AXN (a Lounge közreműködésével) ismét egy profi sajtóeseményt hozott össze, méghozzá nem is akárkivel: Bill Fichtnerrel!

A csatorna ígért sajtóanyagot és fotókat, amik ahogy megérkeznek, megosztjuk veletek, de addig se felejtsétek el, hogy szerdán este kilenckor érkezik a Határtalanul második évada az AXN-re!

emTV.hu // fotó Horváth Ádám Tamás és Horváth Norbert / emTV.hu

fb_post.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://emtv.blog.hu/api/trackback/id/tr156706091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása