A Star Trek: Discovery egészen más lesz majd, látvány és érzés szempontjából is – ígéri a CBS Interactive elnöke, Marc DeBevoise a Decidernek adott interjúban, ahol is a CBS streaming stratégiájáról kérdezték, mely természetesen magába foglalja az All Access platformot is.
Mint már beszámoltunk róla, az amerikai nézők a sorozat első két epizódját szeptember 24-én, vasárnap este fél kilenctől láthatják, ám a kétrészes bevezető rész csupán az első része lesz a CBS televízió műsorán látható, a közvetlenül utána következő, második pilot epizódot (illetve az utána következő összes többit is az elkövetkező hetekben) már csak az All Access előfizetéses streaming szolgáltatás nézői láthatják.
DeBevoise adatai szerint az All Access szolgáltatásnak jelenleg mintegy egymillió előfizetője van, és ez előrevetíti a 2020-ra várt négymillió előfizető elérését is. Ennek elérésében két kulcstényezőt jelölt meg: a teljes NFL szezon közvetítését, valamint a Star Trek: Discovery indulását.
DeBevoise-t ezután arról kérdezték, a CBS hogyan fogja majd elérni, hogy az új sorozat felhívja magára a figyelmet, és megállja a helyét a saját célszegmensében, tehát a prémium tévésorozatok között.
"Évi mintegy négyszáz-ötszáz prémium televíziós műsorszámról beszélünk, tehát bármivel is kitűnni, nehéz feladat. Azonban a jelenlegi elérésünk és lefedettségünk lehetővé teszi majd ezt: az országban a legnagyobb műsorszóró hálózat a miénk, ezzel együtt a legnagyobb digitális tartalmi eléréssel is mi rendelkezünk, melyeken nem kell osztoznunk más hálózatokkal, mint például a Hulu. Különböző brandjeink révén mintegy háromszázötvenmillió követőnk van a közösségi médiában. Mindemellett folyamatosan vizsgáljuk, mi az, ami várhatóan visszhangot vált majd ki fogyasztóink körében. Néha ez egy már létező tartalom vagy eszköz, néha pedig egy teljesen új. Ha pedig látták a Star Trek: Discovery előzetesét, akkor láthatják: a főszereplő, Sonequa Martin-Green egészen egyedülálló színésznő, a sorozat maga pedig egészen más lesz majd, látvány és érzés szempontjából is, mint az eddigiek."
A Star Trek: Discovery egyébként a második a CBS All Access exkluzív, eredeti gyártású sorozatai között, a másik ilyen széria a 2017. februárban indult The Good Fight, mely az idehaza is jól ismert The Good Wife (A férjem védelmében) sorozat spin-offja. A CBS további hasonló, tehát kifejezetten az online streamingre gyártott sorozatokat tervez, és ezeket markánsan meg is kívánja majd különböztetni a hagyományos televíziós sorozatoktól.
"Van egy kis csapatunk, mely mind az All Access, mind pedig a CBS Studios tevékenységét figyelemmel kíséri. Magának a CBS-nek mintegy negyven "hagyományos" sorozata van, nyilvánvalóan sokkal több, mint amiben mi gondolkozunk a digitális prémium szegmensben, így folyamatosan kutatunk olyan ötletek és sorozattervek után, melyek beleillenének az All Access-nek megfelelő prémium kategóriába.
Még egy nagyon izgalmas dolgot tudunk nyújtani az All Access előfizetőinek: idén ősztől, a most futó sorozataink összes évada elérhető lesz a CBS All Access-en. A sorozatok előző évadainak elérhetőségét általában a készítő stúdió határozza meg, és ahol a CBS a gyártó, ott biztosítani tudjuk az adott széria összes előző évadát is, míg más stúdiók esetében továbbra is csak az aktuális, friss évad epizódjait."
emTV.hu // Űrszekerek // TrekMovie // Decider